دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 13:38

اعترافات یک داعشی: غرب به ما سلاح و مواد منفجره داد و به سوریه اعزام شدیم

دفتر اطلاعاتی سوریه به‌دنبال یک سلسله عملیاتی فنی نیروهای ویژه، از دستگاه‌های رایانه‌ای برخی تروریست‌های داعش ویدئویی به دست آورده است که در آن برخی داعشی‌ها به دست داشتن غرب در تامین سلاح اعتراف کرده‌اند.
کد خبر : 49067

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌ نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، تروریست‌ها این ویدئو را در خلال آموزش‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شد ضبط کرده‌اند. در این ویدئو چند خودرو، در حال حمل مقادیر زیادی مواد منفجره، بشکه و سیلندرهای گاز برش‌داده شده هستند.


دفتر اطلاعات سوریه همچنین از بازداشت گروهی از تروریست‌ها بعد از چند حمله تروریستی در نقاط مختلف کشور خبر داد. حوادثی که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری شده است.


«روشان آساکوف» یکی از بازداشت‌شدگان که از اتباع ترکمنستان است، گفت: به ما گفته بودند سوری‌ها نیاز به کمک دارند و حکومت این کشور مردم را می‌کشد؛ بنابراین، تصمیم گرفتیم برای مبارزه با نیروهای دولتی سوری به این کشور بیاییم. در عراق به ما آموزش‌هایی درباره انجام عملیات تروریستی دادند.


وی افزود: ما به‌وسیله تشکیلات «القاعده» در بغداد آموزش دیدیم و برخی کشورهای غربی مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره به ما دادند و سپس ما را به مناطق مرزی سوریه اعزام کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته