دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نصرالله سجادی: ثابت نشده اشتباهات داوری مهندسی شده است/تشریح روند پیگیری مشکلات داوری از سوی وزارت ورزش

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال از روی عمد و مهندسی‌شده نیست.
کد خبر : 49063

به گزارش آنا، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و رسانه با حضور در غرفه آنا در خصوص ورود وزارت ورزش و جوانان به مشکلات داوری مسابقات لیگ برتر گفت: «با دستور شخص وزیر، وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود پیدا کرده است. در همین باره دو روز پیش نشستی با آقایان علی کفاشیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی و همچنین ریاست دپارتمان داوری و کمیته داوران برگزار کردیم . در این جلسه قضاوت‌های ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر را بررسی کردیم. در جریان این نشست گزارشی هم در مورد قضاوت‌های فصل گذشته این مسابقات ارائه شد. »


وی ادامه داد:«در همین راستا، قرار است یکشنبه هفته آینده نشستی با پیشکسوتان و کارشناسان داوری داشته باشیم. در این نشست افرادی که قضاوت می‌کنند حضور ندارند. بعد از این جلسه، روز دوشنبه آینده نیز با مدیران 16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر نشستی خواهیم گذاشت که بعد از شنیدن نظرات و صحبت‌های آنها در خصوص مشکلات داوری امیدوارم بتوانیم به یک جمع‌بندی کلی در این رابطه برسیم.»


معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: «به دلیل اشتباهات زیادی که داورهای ما در لیگ انجام دادند وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری این مسئله را داده‌ است،اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که ثابت نشده این اشتباهات مهندسی شده و به عمد بوده است.»


معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره انتخابات تیر و کمان اظهار کرد:« در حال حاضر شجاعی از سمت خودش استعفا داده است و اگر مسئولان کمیته ملی المپیک با استعفای خزانه‌دار این کمیته موافقت کنند، مجمع تیروکمان برگزار نمی‌شود.»


وی همچنین به پاداش ملی‌پوشان و حمایت وزارت ورزش و جوانان از مدال‌آوران اشاره کرد و گفت:« فدراسیون هایی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند از یک سال پیش مورد حمایت وزارت ورزش قرار گرفتند. پاداش مدال‌آوران هم به زودی به آنها پرداخت می‌کنیم. به طور کلی مدیریت وزارت ورزش مبنی بر حمایت از ملی پوشان است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته