دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1399 - 13:19
سلطانی‌فر:

برای حضور در المپیک دو سال تدارک دیدیم/ یزدانی همراه پدرش نزد من آمد

وزیر ورزش گفت: برای حضور مقتدرانه در المپیک 2020 دو سال تدارک دیدیم.
کد خبر : 490524
2.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم سالگرد تأسیس موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: اگر تلاش و اراده صالحی امیری نبود ما مثل ۲۰ ساله گذشته موزه نداشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم این فضا را توسعه بدهیم و در برنامه داریم تا موزه را به محل دیگری جابه‌جا کنیم.


وی افزود: از دو سال قبل برای المپیک تدارک دیدیم تا حضور مقتدرانه در این مسابقات داشته باشیم اما با توجه به شیوع این ویروس منحوس یک سال به تعویق افتاد. در ادامه موفقیت‌های ورزشکاران در دوره‌های اخیر را بررسی می‌کنیم. درخشان‌ترین نتایج ما در سال ۲۰۰۸ پکن تا روز آخر تک مدال برنز داشتیم و هادی ساعی یک طلا گرفت ولی اوج درخششمان در سال ۲۰۱۲ بود.


وزیر ورزش در ادامه تصریح کرد: جلسات متعددی در ستاد عالی داشتیم که فدراسیون‌های مختلف گزارش دادند. برنامه‌های آن‌ها مرور شد و تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد مشکلات را حل کنیم. امیدوارم با مدال‌آوری کاراته و شمشیربازی داستان مدال‌آوری را که محدود به 4 رشته بود، افزایش دهیم.


سلطانی‌فر با اشاره به آغاز رویدادهای ورزشی خاطرنشان کرد: امیدوارم کم‌کم ورزش را در کشور فعال کنیم تا پویایی برگردد اما فراموش نکنیم این ویروس کاملاً بی‌رحم است. امروز حسن یزدانی با پدرش نزد من بودند که گفتم پروتکل‌ها باید دنبال شود تا قهرمانان ما به خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی درگیر نشوند. ما مصمم هستیم دستورالعمل فعالیت‌های ورزشی را رعایت کنیم تا کمترین آسیب به قهرمانان وارد شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته