دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 17:34
رحیمی خبر داد

راه‌اندازی مقطع دکتری علوم سیاسی برای نخستین بار در واحد افغانستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کابل در افغانستان، از گسترش رشته‌های این دانشگاه در راستای رفع نیازهای این کشور خبر داد و گفت: مقطع دکتری رشته علوم سیاسی برای نخستین بار در این واحد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 4905

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جلیل رحیمی در بازدید هیات وزارت تحصیلات عالی افغانستان از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه واحد افغانستان در سال 89 راه اندازی شده است، اظهار کرد: این دانشگاه اکنون در رشته های حقوق، مدیریت بازرگانی و چند رشته کارشناسی ارشد دیگر فعالیت می کند.


وی از ایجاد رشته های عمران، محیط زیست و دکتری علوم سیاسی در واحد افغانستان در ترم های آینده خبر داد و گفت: رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی از رشته های دیگر مورد نیاز این کشور است که با مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت وزارت تحصیلات عالی افغانستان در آینده نزدیک در این دانشگاه فعال خواهد شد.


رحیمی با تاکید بر اینکه گسترش واحد افغانستان در راستای رشته های مورد نیاز این کشور است، اظهار کرد: برای نخستین بار دکتری علوم سیاسی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور راه اندازی می‌شود که با همکاری مسئولان تحصیلات عالی افغانستان، دکتری حقوق و مدیریت نیز در این واحد دانشگاهی فعال خواهد شد.


وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد افغانستان را پل فرهنگی و علمی بین دو کشور دانست و ابراز امیداواری کرد این ارتباط علمی و سازنده بیش از پیش گسترش یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته