قیمت بالای سرخابیها مانع جذب مشتری نمیشود
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بحث واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس در آخرین قولی که وزیر ورزش و جوانان داد در ماه شهریور خواهد بود.
هر دو باشگاه در تلاش هستند تا سرمایههای خود را افزایش دهند و آخرین اظهارنظر مدیرعامل استقلال مبنی بر این بوده که ارزش برند این باشگاه بالای هزار میلیارد تومان است و متعاقباً ارزش برند پرسپولیس هم کمتر از این مبلغ نخواهد بود.
سؤالی که پیش میآید این است که در آخرین مرتبه که بحث واگذاری سرخابیهای مطرح بود قیمت برند دو باشگاه در ابتدا 350 میلیارد تومان و در مرتبه دوم 500 میلیارد تومان شد اما موضوع خصوصی سازی منتفی شد.
این بار با توجه به چند برابر شدن قیمتها و درآمدها انتظار میرود که مشتریان این دو باشگاه با رقم اعلام شده مشکلی نداشته باشند اما مسئله اصلی اینجاست که وزارت ورزش تا چه اندازه تصمیمش برای واگذاری جدی است.
انتهای پیام/4048/
انتهای پیام/