دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1399 - 08:30
ابوترابی در گفتگو با آنا:

اسرائیل مثل ویروس کروناست/ اهمیت مقابله با رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی هیچگاه تعطیل نمی‌شود و امسال فلسفه این مبارزه را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کنیم.
کد خبر : 490345
636771077608110146_md.jpg

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس با سوءاستفاده از فضای شیوع ویروس کرونا و اینکه مردم دنیا مشغول مسائل درونی خود هستند، در حال توطئه است.


وی با بیان اینکه این رژیم منحوس مانند ویروس کروناست که اگر با آن مقابله نشود پیش‌روی می‌کند و همه عالم را درگیر توطئه‌های خود می‌کند، افزود: باتوجه به اینکه امسال سلامت مردم اجازه نمی‌دهد با حضور فیزیکی در خیابان‌ها انزجار خود از رژیم صهیونیستی فریاد بزنند، بهتر است همه با تولید محتوا با صهیونیست، ماهیت غاصب بودن این رژیم منحوصل را برای جوانان تفهیم کنند.


نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی هیچگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: امسال باید فضای مجازی عرصه فریاد «مرگ بر اسرائیل و صهیونیست» باشد و فلسفه مبارزه با این رژیم اشغالگر برای جوانان تبیین و گسترش داده شود.


ابوترابی با بیان اینکه صهیونیست کودک‌کش حاضر است چیزهای زیادی را بدهد تا روز قدس را از مسلمانان بگرید، تصریح کرد: امسال از طریق فضای مجازی به آنان می‌فهمانیم که روز قدس فراموش نشدنی است. همچنانکه معامله شدنی هم نیست.


وی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان ارزشی برای طرح‌های آمریکایی- انگلیسی آنان مانند معامله قرن قائل نیستند و روز قدس و بیت‌المقدس را متعلق به خود می‌دانند.‌


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته