دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 19:24

حاج قاسم در هر نقطه از ممالک اسلامی دغدغه قدس را داشت

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه موضوع قدس باید قطب‌نمای مسلمانان باشد، اصلی‌ترین دغدغه سردار شهید سلیمانی در هر نقطه‌ای جهان اسلام را موضوع قدس دانست.
کد خبر : 490327
763A5557.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، سمینار «سقوط رژیم صهیونیستی و آینده قدس» به مناسبت هفته قدس از سوی روحانیون و فعالان فرهنگی جمهوری آذربایجان برگزار شد و «ناصر ابوشریف»  به‌وسیله ویدئو کنفرانس در این سمینار سخنرانی کرد.


وی گفت: ملت فلسطین ملتی با روحیه و مبارز است و همواره به‌دنبال آزادسازی اراضی اشغالی خود هستند و هیچ زمان از این انگیزه خسته نشده‌اند.


نماینده جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما ملت آذربایجان را به‌عنوان ملتی مقاومت و اسلامی می‌شناسیم و از اینجا به مردم آذربایجان عرض می‌کنم، اگر شما پشتیبان مردم و سرزمین فلسطین باشید در آینده هم فلسطین و ملت آن پشتیبان و حامی شما خواهند بود؛ تمام مسلمانان جهان در آزادسازی سرزمین فلسطین در تلاش هستند و ما نقش مردم آذربایجان را در رهایی قدس کم‌رنگ نمی‌بینیم.


ابوشریف تأکید کرد که قدس در ابتدا قبله نخست مسلمین بود و در حال حاضر نیز قبله سیاسی آنان محسوب می شود و اگر قدس را به‌عنوان یک مسیریاب ندانیم راه را گم خواهیم کرد و اتحاد مسلمین از دست خواهد رفت.


نماینده جهاد اسلامی فلسطین درباره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم هر کجا بود، هدف نهایی‌اش قدس شریف بود، اگر در عراق بود به قدس می‌اندیشید اگر در سوریه بود به قدس فکر می‌کرد و در هر جایی از ممالک اسلامی بود آخرین هدفش آزادی قدس بود.


این شخصیت مقاومت فلسطین همچنین گفت که کار برادران در آذربایجان به‌عنوان هفته قدس کار ارزشمندی است، اگر امام خمینی روز قدس را اعلام فرمودند این رمزی بود که ما در تمام سال به آزادی قدس بیاندیشیم، نه در یک روز خاص.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته