دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 10:32
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا:

واژگونی اتوبوس در هراز یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت/ بارش برف در کرج - چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محور کرج - چالوس گفت: نیمه شب گذشته بر اثر واژگونی یک اتوبوس در محور هراز، یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
کد خبر : 49012

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد:‌ هم اکنون در استان‌های البرز و مازندران در محور کرج - چالوس بارش برف گزارش شده است.


وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، مرکزی، هرمزگان، خراسان شمالی‌، قزوین و جنوب استان فارس بارش باران اعلام شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محور نوکنده در استان گلستان اضافه کرد: در محور دماوند - فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش باران جریان دارد.


سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل - سراب و اردبیل - آستارا در استان اردبیل اشاره و عنوان کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.


این مقام ارشد پلیس راهور همچنین به واژگونی اتوبوس در محور هراز اشاره کرد و گفت: ساعت یک بامداد اتوبوسی که عازم گنبد بود در کیلومتر 10 محور هراز واژگون شد.


وی ادامه داد: در این تصادف یک نفر کشته و سه نفر مجروح و بقیه مسافران به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند. علت این تصادف هنوز مشخص نشده و توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب