دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 12:08
مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت علوم در گفتگو با آنا:

دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها تا پایان هفته تدوین می‌شود/ راه‌اندازی نرم‌افزار آموزش مجازی تربیت‌بدنی 1 و 2

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها تا پایان هفته خبر داد و گفت: با این دستورالعمل دانشجویان می‌توانند برای امتحانات (در حوزه ورزش) خود از این اماکن استفاده کنند.
کد خبر : 490107
_Q4K8728.jpg

محمدحسین علیزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در حال تدوین دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها هستیم؛ هم‌چنین دستورالعملی که ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی صادر کرده است را با ویژگی‌های دانشگاه سازگار خواهیم کرد.


وی ادامه داد: دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها تا پایان هفته تدوین خواهد شد و به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا  دانشجویان بتوانند در امتحانات خود از این اماکن استفاده کنند.


مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری امتحانات دروس تربیت‌بدنی 1 و 2 عنوان کرد:  پس از «نشست هماهنگی دانشگاه‌های کشور در مدیریت دروس عملی تربیت بدنی»، دستورالعملی در خصوص چگونگی برگزاری و ارزش‌یابی  امتحانات دروس تربیت‌بدنی 1 و 2 به تمامی دانشگاه‌ها ابلاغ شد.


علیزاده خاطرنشان کرد: به زودی نرم‌افزاری در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا درصورتی که آموزش مجازی ادامه داشت، کلاس‌های تربیت بدنی 1 و 2 و دیگر کلاس‌های ورزشی برگزار شود. در این نرم‌افزار دانشجویان طی 10 جلسه ویدیوهای خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند و پس از آن مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد. 


وی با بیان اینکه امنیت این نرم‌افزار را دانشگاه تأمین می‌کند، افزود: ویدیوی دانشجویان تنها توسط استاد دیده می‌شود. 


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب