نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی و ارتباطات که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک بهصورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران استانی، معاونین استانها و مسئولین روابط عمومی استانها برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی بهعنوان حلقه ارتباطی میان سازمان و ذینفعان، کارکردهای مؤثری داشته است و تأثیرات زیادی در رشد و پیشرفت سازمان و اعتلای درجه اعتبار و شأنیت سازمان دارد. معادی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی از بدو خلقت بشر و در بحث انتقال پیام و نقش ارتباطی پیامبران حائز اهمیت بوده است افزود: روابط عمومی از سویی بهعنوان زبان گویای بانک، وظیفه اطلاعرسانی و انتشار اطلاعات موردنیاز مخاطبین را بر عهده دارد و از سویی دیگر بهعنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، وظیفه دریافت بازخوردها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان را به مدیران ارشد سازمان منعکس مینماید.
معادی بابیان اینکه نقش بانک توسعه تعاون بهعنوان بانک عامل طرحهای ملی، منشأ خدمات و تأثیرات مثبتی در استانهای مختلف سراسر کشور داشته است افزود: بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی به استانها، معرفی طرحهای موردحمایت بانک و تأثیرگذاری طرحها و پروژهها در اشتغال و تولید منطقهای از مهمترین راهبردهای اطلاعرسانی بانک در سراسر کشور میباشد که موجب آگاهی عموم جامعه از خدمات توسعهای بانک و ایجاد اعتبار بیشتر بانک در میان اقشار میشود.
مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفهای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم میسازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد مینماید.
معادی با اشاره به اهمیت خدمترسانی بانک در ایام بحرانی شیوع کرونا گفت: کارآفرینان و تعاونگران نگاه ویژهای به نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در این روزهای بحرانی دارند و بانک با تعامل مثبت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، میتواند بسترهای جهش تولید و حفظ و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی را ایجاد نماید و نقش روابط عمومی در این زمینه کارگشا و حیاتی است.
معادی بهرهمندی از ظرفیت رسانههای نوین در اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطبین و ذینفعان را از راهبردهای روابط عمومی بانک توسعه تعاون دانست و افزود: حضور در رسانههای الکترونیک و شبکههای اجتماعی با توجه به اقبال مخاطبین به این رسانهها بهعنوان یک ضرورت مطرح میباشد، ازاینرو روابط عمومی بانک توسعه تعاون نیز با رعایت ضوابط حرفهای و با سرعت و کیفیت بالای محتوای تخصصی، در انواع رسانهها حضورداشته است و سلایق گوناگون مخاطبین را پوشش داده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/