دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1399 - 13:07

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ جمعه‌ 26 اردیبهشت

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان سنگین است.
کد خبر : 489824

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته وبر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و 298  تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 1.2 درصد کاهش تردد را شاهد هستیم.


بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با ۱۲۳ هزار و 456، کرج-قزوین با 114 هزار و 899 و قزوین-کرج با 107 هزار و 927 تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.


در حال حاضر تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) جریان دارد ولی ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخله جوی هستند.


همچنین آزادراه قزوین - رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین - رشت انجام می گردد و آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19:00 الی 07:00 روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود.


محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه است.


شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و كمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.


انتهای پیام/۴۱۴۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته