دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1399 - 13:44

رقابت بیرانوند و حسینی برای عنوان بهترین دفع توپ آسیا

علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی در نظرسنجی بهترین مهار توپ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با یکدیگر رقیب شدند.
کد خبر : 489742
علیرضا بیرانوند سید حسین حسینی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود توجه خود را معطوف به درخشش دروازه‌بان در لیگ قهرمانان کرده است.


در این نظرسنجی روی نمایش فوق‌العاده و باورنکردنی دروازه‌بان‌ها در دیدارهای مهم پرداخته‌ایم که  مطمئناً احساسات متضاد را برانگیخته است. به بازی‌های گذشته نگاهی بیندازید که دروازه‌بان‌ها دارای اهداف آکروباتیک، اهداف انفرادی، والی‌ها، شوت‌های دوربرد، رفلکس‌ها، ضربات آزاد، تلنگرها، ترفندها و شیرجه‌های مختلف هستند.


در این مطلب علیرضا بیرانوند - پرسپولیس، سید حسین حسینی - استقلال، اوگن گالکوویچ - آدلاید یونایتد، آنته کوویچ - وسترن سیدنی واندرز و کیون سان تائه - کاشیما آنتلرز به‌عنوان نامزدهای برترین مهار توپ معرفی شده‌اند.


سایت AFC درباره بیرانوند نوشته: «ورزشگاه آزادی با ظرفیت 100 هزار نفری خود در حالی بسته شد که پرسپولیس در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی 2018 میزبان السد بود و تنش چنگ زده با ورود بازی به پنج دقیقه پایانی خود، این مکان را درگیر کرده بود، وقتی یک گل برای تماشاگران آن‌ها را زیر و رو می‌کرد. ارسال کامل این جونگ وو جوان برای ژاوی بی عیب و نقص بود اما ضربه سر ستاره اسپانیایی باورنکردنی توسط بیرانوند به بالای تیرک کشیده شد. احساس آرامش جمعی در اطراف آزادی احساس شد و لحظاتی بعد پرسپولیس در فینال آسیا بود.»


این سایت در مورد حسینی نوشت: «تا سال 2019 سید حسین حسینی برای اثبات توانایی‌هایش به‌عنوان مرد شماره یک استقلال جلوتر از خود سید مهدی رحمتی را می‌دید اما با رسیدن فرصت بازی نشان داد که شایستگی‌های زیادی دارد. او در مرحله گروهی و در دیدار با الدحیل ضربه فوق‌العاده یوسف العربی را مهار کرد تا پدیده مراکشی که تصور می‌کرد با ضربه‌ای آسان به گل می‌رسد در کمال تعجب به هدفش نرسد.»


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته