دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1399 - 10:47
به ارزش 200 میلیارد ریال؛

95 میلیون جفت دستکش لاتکس احتکارشده کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در شهرستان گرمسار به ارزشی بالغ بر 200 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : 489705
اااااااا.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار عبدالله حسنی با بیان این که برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی برای برخورد با افرادی که به سلامت و امنیت روانی مردم رحم نمی‌کنند انجام شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان گرمسار گزارشی مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی را با دقت مورد بررسی قراردادند.


وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه و کنترل‌های نامحسوس پلیس موضوع گزارش مورد تایید قرار گرفت و هماهنگی درون و برون سازمانی برای بازرسی از این واحد تولیدی نیز به عمل آمد.


به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان در بازرسی صورت گرفته با حضور مقامات قضائی و مسئولان انتظامی از این واحد تولیدی 95 میلیون جفت انواع دستکش های لاتکس داخلی و خارجی که به صورت غیرمجاز دپو شده بود کشف شد.


حسنی ارزش این تعداد دستکش ها را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر 200 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این خصوص یک نفر که عامل اصلی این احتکار بود شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: احتکار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته