دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 20:00

علی عسکری: حضور آقایان هاشمی، ناطق و سیدحسن خمینی در خبرگان باعث نگرانی تندروها شده/ علت پخش شعار علیه آیت‌الله هاشمی از تلویزیون

حجت الاسلام علی عسکری گفت: آیت‌الله سیدحسن خمینی سرمایه بزرگی است و نام و مکتب امام(ره) را نمایندگی می‌کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن آقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.
کد خبر : 48969

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از انتخاب، حجت‌الاسلام علی عسکری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد و هم بسیاری از مجموعه‌ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت‌الله هاشمی در این رابطه مشورت کنیم.


وی افزود: اگر آیت‌الله هاشمی نظرشان این باشد که ثبت‌نام کنم، کاندیدا می‌شوم.


عسکری با اشاره به دور قبلی انتخابات مجلس گفت: برخی از جریان ها دور قبلی انتخابات را تحریم کردند و موجب شدند، برخی افراط‌گرایان هتاک که امروز دور برداشته‌اند، بتوانند از مشارکت حداقلی مردم سوء استفاده کنند؛ آنها امروز هم به دنبال چنین هدفی هستند.


وی درباره کاندیداتوری احتمالی محسن هاشمی گفت: آقا محسن دور قبل هم قصد کاندیداتوری داشتند اما پس از مشورت با مادرشان، در انتخابات ثبت نام نکردند، با این حال امسال احتمال دارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین فاطمه هاشمی نیز ممکن است کاندیدا شود.


عسکری در پاسخ به سوالی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان گفت: همراهی آیت‌الله هاشمی، آقای ناطق و سیدحسن‌ آقا با یکدیگر که پیروزی آقای روحانی را با تدبیر خودشان رقم زدند، باعث نگرانی تندروها شده است.


وی افزود: در صورتی که این بزرگواران در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند، اثر گذاری بسیاری خواهند داشت.


عسکری اضافه کرد: این سه بزرگوار برای مردم و کشور مایه امید هستند.


وی در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته