دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1399 - 08:30
حجت‌الاسلام فومنی در گفتگو با آنا:

واعظی نقش مشایی را در دولت روحانی بازی می‌کند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: یک دولت در سایه در دستگاه اجرایی به ریاست آقای واعظی شکل گرفته و او نقش مشایی را در دولت بازی می‌کند.
کد خبر : 489591

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: عزل آقای رحمانی نوعی شوک برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود؛ چون بعد از عزل او قیمت دلار و سکه افزایش یافت؛ لذا من معتقدم عزل وزیر صمت کار عجولانه‌ای بود که آقای رئیس جمهور انجام داد.


وی افزود: زمانی آقای روحانی نحوه عزل وزیر امور خارجه دولت احمدی‌نژاد را مورد تمسخر قرار می‌داد، اما امروز خود او این عمل را به همان نحو مرتکب شده است.


دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به نقش محمود واعظی در عزل وزیر صمت گفت: در خصوص عزل وزرا اقای واعظی و تیم او تصمیم‌گیرنده هستند و من فکر می‌کنم دولت در اواخر عمر خودش درصدد به چالش کشیدن حاکمیت است.


فومنی با بیان اینکه در ماجرای افزایش قیمت بنزین و آشوب‌های خیابانی دولت مقصر بود و دولت با این به دنبال به چالش کشیدن حاکمیت بود، یادآور شد: همچنین عده‌ای در درون دولت تلاش می‌کنند تا از طریق ایجاد جنجال و حواشی متعدد یک سال باقی‌مانده از عمر دولت به پایان برسد.


وی با اشاره به شکل‌گیری یک دولت در سایه در دستگاه اجرایی کشور عنوان کرد: مسئولیت این دولت در سایه برعهده آقایان واعظی، آشنا، نوبخت و نهاوندیان است و امروز اغلب وزرا از این دولت در سایه ناراحت هستند و حتی این دولت در سایه به راحتی اجازه دیدار وزرا با رئیس جمهور را نمی‌دهد.


به گفته دبیرکل حزب مردمی اصلاحات؛ واعظی به مشاییِ احمدی‌نژاد تبدیل شده است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته