دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1399 - 12:20
سخنگوی سازمان آتش نشانی:

یک کارگاه طلاسازی در بازار تهران آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد.
کد خبر : 489487

 جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات حادثه حریق در یک کارگاه طلاسازی در بازار تهران گفت: در ساعت 10:11 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محدوده بازار تهران، خیابان 15 خرداد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود. 


وی افزود: محل آتش سوزی یک پاساژ 4 طبقه بود که در آن کارگاههای تولید طلا و زیورآلات قرار داشت. در طبقه منهای یک این پاساژ در یکی از این کارگاههای این طبقه آتش‌سوزی رخ داده بود و این کارگاه به طور کامل شعله ور شده بود. 


سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در این کارگاه‌ها از سیلندر گاز اکسیژن استفاده می شود، تصریح کرد: 11 دستگاه سیلندر گاز در این کارگاه نگهداری می‌شد و برخی از آنها کاملا گداخته شده و احتمال انفجار وجود داشت. گروهی از آتش نشانان به سرعت از بیرون ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و تمامی کسبه این پاساژ و مغازه‌های اطراف این پاساژ تخلیه شدند. 


ملکی گفت: گروه دیگر از آتش نشانان به سرعت برای خاموش کردن آتش اقدام کرده و آتش را مهار کردند و خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیتی تاکنون گزارش نشده است. آتش نیز به سرعت خاموش شده و نیروهای آتش نشانی در حال حاضر در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند. تمامی سیلندرهای گاز نیز با احتیاط کامل از داخل کارگاه خارج شده و به محل امنی منتقل شدند. 


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته