دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1399 - 11:22
حمید یاوری:

دیکته نانوشته غلط ندارد/ چرخه انتخابی تیم‌های ملی ایراداتی دارد

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا چرخه انتخابی تیم‌های ملی ایرادهایی دارد اما باید صبور باشیم.
کد خبر : 489440
71IMG_6460.JPG.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، حمید یاری رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمده و ما منتظر آن هستیم که پس از رفع شدن این مشکل برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.


وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته قصد داریم لیگ کشتی پایه را در استان برگزار کنیم، ضمن اینکه با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده‌ایم و صحبت‌هایی که با اسپانسر داشته‌ایم قصد داریم که در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز حضور داشته باشیم.


یاری در مورد وضعیت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر که برنامه‌ای را نمی‌توانیم اجرایی کنیم اما با کشتی‌گیران ملی‌پوش خود از جمله حسین نوری، یوسف قادریان، رضا خدری و علیرضا کریمی در تماس هستیم و برنامه‌های آن ها را پیگیری می‌کنیم. در مورد علیرضا کریمی نیز با رایزنی که با هیئت پزشکی ورزشی استان البرز انجام داده‌ایم، کارهای فیزیوتراپی و بازتوانی وی در استان انجام می‌شود.


وی ادامه داد: هفته آینده نیز برگزاری مجمع عمومی هیئت کشتی استان را در دستور کار داریم تا تصمیمات و برنامه‌های خود را برای سال جاری نهایی کنیم.


یاری در مورد تعاملات هیئت کشتی با فدراسیون کشتی گفت: جلساتی را با فدراسیون داشته‌ایم و همکاری لازم وجود دارد. البته فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست برخی از مسابقات و اردوهای خود را برگزار کند و در حال حاضر نیز نمی‌تواند فعالیت ورزشی را انجام دهد، اما در این شرایط که کاری نمی‌توان کرد، پرداخت مطالبات و بدهی ها از سوی فدراسیون را اقدامی مثبت می‌دانم.


وی در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی اظهار کرد: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا این طرح هم همانند سایر طرح‌ها دارای ایراداتی خواهد بود اما این ایرادات در اجرا مشخص خواهد شد و باید کمی آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و بگذاریم که کار پیش برود. سال آینده مسابقات مهم المپیک را پیش رو داریم و قطعا هدف تمامی جامعه کشتی موفقیت در این آوردگاه مهم است و امیدوارم که شاهد اتفاقات خوبی باشیم.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته