دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 17:16

طرح غربالگری سلامت روستاییان به همت بسیج دانشجویی واحد فلاورجان انجام شد

طرح غربالگری سلامت بانوان روستایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در روستاهای سولار، دهک، بوان و مسینه شهرستان شهرضا اجرا شد.
کد خبر : 48940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست گروه علمی و جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان درباره این طرح گفت: این گروه 46 نفره در قالب 15 گروه دو نفره شامل ماما و پرستار با مراجعه به همه خانه‌های این چهار روستا عمل غربالگری سلامت بانوان را انجام دادند.


اسماء مصلحی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات این گروه در طول مدت انجام طرح افزون بر ماموریت پزشکی، نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی، احکام، بازی و ریاضی، خلاقیت و تغذیه فرزندان این خانواده‌ها هم اقدام شد.


وی ادامه داد: اعضاء این گروه علاوه بر معاینه و تنظیم فرم بهداشت بانوان روستایی در صورت نیاز، بیماران را از سوی خانه بهداشت به پزشکان متخصص برای معاینات بعدی معرفی می کردند.


مصلحی در پایان گفت: هر گروه روزانه بطور میانگین 10 خانواده روستایی را معاینه می کرد و در راستای سلامت این روستاییان همت گماشتند که امیدواریم اینگونه فعالیت ها که با هدف کمک به هموطنان انجام می گیرد در بسیج دانشجویی واحد فلاورجان ادمه داشته باشد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته