دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 17:17

بررسی تفاوت دیدگاه زن و مرد نسبت به مساله عشق و صمیمیت در واحد دولت آباد

کارشناس خانواده در دانشگاه آزاد واحد دولت آباد بر اهمیت صمیمیت بین زوجین برای رسیدن به آرامش تاکید کرد.
کد خبر : 48938

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مهدی آقا امینی، در کارگاه آموزشی تفاوت دیدگاه زن و مرد نسبت به مساله عشق و صمیمیت، که به همت معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی، واحد دولت آباد برگزار شد، اظهار کرد: گمشده انسان روی زمین آرامش است و این آرامش با صمیمیت کامل می‌شود و صمیمیت نقش بسیار اساسی و مهم در زندگی انسان ایفا می‌کند.


وی افزود: زن و مرد در ابتدا با هم عقد می‌کنند و کلمه عقد یعنی ( گره ) پس زن و مرد با عقد به همدیگر گره می‌خورند و خدا کند که این گره کور باشد و باز نشود،‌ چرا که اگر لحظه‌ای توجه خدا از زندگی ما برداشته شود، زندگی پوچ می‌شود.


امینی ادامه داد: امام رضا(ع) در جلسه‌ای خطاب به مردم فرمودند‌«خدا رحمت کند کسی را که امر ما را زنده کند، مردم پرسیدند این جمله یعنی چه ؟ آن حضرت فرمودند‌ معارف و علوم پیامبر و اهل بیت را یاد بگیرد و همانطور که هست به مردم یاد بدهد» و با این اوصاف، نیست کسی که در شرق و غرب عالم این ندا را بشنود و ایمان نیاورد.


در ادامه مراسم جلسه پرسش و پاسخ برای دانشجویان علاقه‌مند تشکیل شد و امینی، کارشناس خانواده در زمینه های مختلف به سوالات دانشجویان درباره صمیمیت و تفاوت دیدگاه زن و مرد پاسخ داد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته