دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 16:23
ترک‌همدانی خبر داد

اعلام ختم رسیدگی در پرونده حادثه دانشگاه شیراز/ حکم نهایی تا یک ماه آینده اتخاذ می‌شود

وکیل‌مدافع علی مطهری با بیان اینکه امروز آخرین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز برگزار و ختم رسیدگی اعلام شد، گفت: حکم نهایی تا یک ماه آینده صادر می‌شود.
کد خبر : 48937

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به جلسه صبح امروز دادگاه شکایت علی مطهری از متهمان حادثه دانشگاه شیراز، اظهار کرد: در این جلسه موکلم حضور داشت و توضیحات لازم را در دادگاه ارائه داد.


وی با اشاره به این موضوع که دادگاه در دو نوبت برگزار شد، افزود: جلسه دادگاه از ساعت 8:30 صبح آغاز شد و حدود 7 ساعت به طول انجامید. پس از اخذ لوایح، نسبت به این پرونده اتخاذ تصمیم می‌شود.


این وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه اعلام جزئیات بیشتر درباره جلسه دادگاه موکلش به دلیل غیرعلنی بودن این دادگاه امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: موکلم در این جلسه به ضرورت شناسایی عامل اصلی حمله و دستوردهندگان نیز تاکید کرد، همچنین حکم نهایی تا یک ماه آینده اتخاذ می‌شود.


به گزارش آنا، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس بعد از ظهر دوشنبه 18 اسفند 93 برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود که در آنجا مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته