دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 14:56
مهدی رسول پناه:

قرارداد قبلی کارگزار منافع پرسپولیس را تأمین نمی‌کرد/ ترسی از رسانه‌ای شدن قرارداد اسپانسر ندارم

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: قرارداد جدیدی با کارگزار بستیم چون منافع پرسپولیس در قرارداد قبلی تأمین نمی‌شد.
کد خبر : 489334
Untitled.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رسول ‌پناه در نشست خبری با کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قرارداد قبلی منافع باشگاه را تأمین نمی‌کرد و تا آستانه قطع همکاری با کارگزار رفتیم و بعد از مذاکرات به توافقات جدید رسیدیم.


وی ادامه داد: کف این قرارداد مبلغ 110 میلیارد برای یک سال است و در اولین فرصت که کارگزار برای باشگاه واریزی داشته باشد، ما نیز به بازیکنان و مربیان تیم پرداختی خواهیم داشت. ما این قرارداد را برای بخش حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و آنها آن را تایید کردند. 


سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که یکی از مشاوران سابق باشگاه قرارداد با کارگزار را از نوع ترکمانچای دانسته بود، تصریح کرد: من باید خدمت شما عرض کنم که ساختار باشگاه بیمار است و اگر این طور نبود یک فرد در باشگاه در حوزه رسانه به خودش اجازه نمی‌داد در مسائل اقتصادی اظهارنظر کند و من این ساختار را اصلاح خواهم کرد. 


وی درباره اینکه انتشار تصویر قرارداد بازیکنان و کارگزار باشگاه بیانگر وجود افرادی در باشگاه است که مسائل محرمانه را لو می‌دهند، تأکید کرد: در مورد عکس‌های گرفته شده از قرارداد بازیکنان من صحبتی ندارم، چرا که این مسئله به دوران مدیریت من مربوط نمی‌شود و این عکس‌ها قبلا گرفته شده است.


رسول پناه افزود: در مورد اسپانسر هم ترسی از رسانه‌ای شدن این قرارداد نداشتیم. به هر حال اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید کارگزار خودش قرارداد را رسانه‌ای می‌کرد اما اینکه افرادی در باشگاه از قرارداد عکس گرفته و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند در راستای بیمار بودن ساختار باشگاه است که بعد از قرارداد با کارگزار این فرصت را داریم که آن را اصلاح کنیم.


وی درباره اینکه کارگزار تا 31 خرداد پولی به حساب پرسپولیس واریز نمی‌کند و با این حساب پولی به اعضای تیم پرداخت نخواهد شد، یادآور شد: نه اصلاً این طور نیست. من به بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت به آنها پرداختی داشته باشم و این اتفاق حتما رخ خواهد داد. 


سرپرست باشگاه پرسپولیس در انتهای نشست با بیان این جمله که به سؤالات حاشیه‌ای پاسخ نخواهد داد، نشست را به اتمام رساند. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته