دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 16:15
در گفت‌وگو با آنا

پزشکیان: کاری که روی آنتن تلویزیون درباره بازداشت‌ها کردند خیلی بدتر از این بود که خبرنگاری چیزی گفته باشد

نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس گفت: برون‌داد کاری که روی آنتن صدا و سیما رفت، خیلی بدتر از این است که خبرنگاری چیزی گفته یا تلفنی با کسی صحبت کرده است.
کد خبر : 48932

مسعود پزشکیان با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری، درباره بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران اظهار کرد: اگر کسی کاری کرده او را صدا کنند و حرفشان را بزنند ولی در بوق و کرنا نکنند که ما نفوذی گرفتیم؛ نفوذی یعنی ایجاد تفرقه و دعوا.


وی درباره اعتراضات مردم آذربایجان نسبت به توهین یکی از برنامه‌های صدا و سیما گفت: تبریز خیلی هم شلوغ نشد ولی برنامه‌ای که روی آنتن صدا و سیما رفت خیلی بد بود. ما حق نداریم با توهین به یک عده دیگران را بخندانیم؛ ترک و عرب و بلوچ هم فرقی نمی‌کند.


نماینده مردم تبریز در مجلس تأکید کرد: جای سؤال دارد که چرا این برنامه پخش شد؟ هیچ نمی‌توانست اینقدر اختلاف ایجاد کند.‌ آن‌وقت یک خبرنگار را به اسم نفوذی می‌گیرند.


این نماینده مجلس درباه اظهارنظر رئیس‌جمهوری راجع به حاشیه امن برخی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: حرف رئیس‌جمهوری واضح بود و معلوم است که چه کسی را می‌گویند. اگر ما عادلانه برخورد کرده بودیم، اینقدر دعوای قومیت و احزاب را نداشتیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته