دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 11:10
عضو شورای شهر تهران:

طرح‌های مربوط به آینده گورستان‌های تهران جدی گرفته شود

عضو شوای شهر تهران گفت: با توجه به این‌که 25 سال از ظرفیت پیش‌بینی شده بهشت زهرا گذشته است، باید مطالعات مربوط به طرح‌های آینده گورستان‌های تهران جدی گرفته شود.
کد خبر : 489212
1396072714045124812270124.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با لزوم جدی گرفتن مطالعات گورستان‌های تهران اظهار کرد: بهشت زهرا برای 25 سال پیش‌بینی شده بود در حالی‌که الان با توجه به سالگرد 50 سالگی تأسیس آن می‌بینیم که از ظرفیت پیش‌بینی شده آن گذشته است.


وی با بیان این‌که بهشت زهرا دیگر یک گورستان شهری و یا محلی نبوده و کارکرد ملی پیدا کرده، گفت: با توجه به اهمیت این مکان انجام اقدامات مربوط به فضای سبز آن برعهده سازمان پارک‌ها است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر حضور حرم امام خمینی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای دولت، شهدای خبرنگار، شهدای منا، قطعه هنرمندان و نام‌آوران و ... در بهشت زهرا آن را تبدیل به سرمایه ملی کرده است.


مسجدجامعی اذعان کرد: می‌بایست مطالعات مربوط به گورستان‌های تهران جدی گرفته شود چون این بهشت زهرا دیگر آن بهشت زهرایی که در 50 سال قبل که افتتاح شد نبوده و تبدیل به ورودی تهران شده و کارکرد ملی پیدا کرده است.


وی افزود: بهتر است از یک‌سو مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گزارشی از اقدامات کرونایی بهشت زهرا در صحن ارائه داده و همچنین مطالعات مربوط به گورستان‌های دیگر و طرح‌های آینده در ارتباط با آن ارائه شود.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته