دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1399 - 21:30

مسکن باشگاه استقلال برای حفظ بازیکنان خارجی

باشگاه استقلال با پرداخت بخش کوچکی از مطالبات معوقه بازیکنان خارجی خود به آن‌ها برای حفظشان مسکن داده است.
کد خبر : 489128
شیخ دیاباته و هروویه میلیچ تمرین استقلال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده سه قسط از مطالبات شیخ دیاباته و اولین قسط از طلب هروویه میلیچ را به حساب آن‌ها واریز کرده است. 


جالب است که حجم بدهی باشگاه به این دو بازیکن بالغ بر 300 هزار دلار است و مدیران باشگاه تنها 60 هزار دلار به دیاباته داده‌اند که دو سوم عدد مذکور متعلق به اوست و 10 هزار دلار هم به حساب میلیچ واریز کرده‌اند. البته که هنوز این بازیکنان خبر دریافت مطالبات معوقه را تأیید نکرده‌اند.


این مبالغ در شرایطی به حساب دو بازیکن خارجی استقلال واریز شده که تنها حکم آرامبخش برای آن‌ها دارد و بدون تردید طولانی شدن پرداخت الباقی مطالبات آن‌ها می‌تواند منجر به فسخ یک‌طرفه قرارداد شود. هر دو بازیکن از تعویق بیش از حد باشگاه خسته شده‌اند و بدون شک با ادامه بدقولی مدیران باشگاه تصمیم دیگری خواهند گرفت. 


در میان این دو بازیکن فرهاد مجیدی تأکید زیادی به تمدید قرارداد دیاباته داشته اما برای حفظ میلیچ اصرار چندانی نداشته است. با توجه به اینکه وزارت ورزش جذب بازیکن و مربی خارجی را برای سرخابی‌ها ممنوع کرده است، بعید نیست که میلیچ فصل بعد در استقلال حضور نداشته باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته