دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1399 - 16:50

آخرین وضعیت مربی سرگردان ایران در استونی/ روحانی مجوز ورود به مسکو را می‌گیرد؟

حسین روحانی به دلیل بخشنامه دولت روسیه مبنی بر عدم ورود اتباع خارجی به این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا سرگردان در کشور استونی است و به فکر بازگشت به ایران یا ترکیه است.
کد خبر : 489103

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین روحانی سال گذشته هدایت تیم کاراته روسیه را برعهده گرفت و در اسفندماه سال پیش که به همراه تیم خود عازم اتریش شده بود تا در مسابقات جهانی شرکت کند.پس از رسیدن به فرودگاه مسکو، کشور روسیه به بهانه مبارزه با کرونا اجازه ورود به اتباع خارجی نداد و این در حالی است که روحانی به مدت سه ماه در ایران نبوده است. به هر حال او نتوانست به کشور روسیه ورود کند و به همین خاطر با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه به استونی رفت تا بتواند با رایزنی مسئولان این کشور به مسکو بازگردد.


در حال حاضر روحانی از اسفندماه سال گذشته در کشور استونی بوده است . وی در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: هنوز مجوز ورود به مسکو را نتوانستم بگیرم. از طرفی دیگر استونی جزء کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و با پایان مهلت روادید من ممکن است مشکلی برای من ایجاد شود به همین خاطر در فکر این هستم که اگر باز هم کشور روسیه به من اجازه ورود نداد ممکن است به ایران یا ترکیه برگردم.


وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون کاراته برای او رایزنی نکرده است، عنوان کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما بخشنامه دولت روسیه جلوگیری از اتباع خارجی است و آن‌ها هم کاری از دستشان برنمی‌آیند. امیدوارم که مرز این کشور باز شود تا بتوانم به روسیه برگرددم. متأسفانه آن‌ها هنوز درگیر با کرونا هستند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته