دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عسکرزاده:

یادواره شهدای دانشجوی زرند در دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت: یادواره شهدای دانشجوی شهرستان زرند در ۲۰ آبا‌ن ماه سال جاری در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار می‌شود.
کد خبر : 48880

محسن عسکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سلامتی نسل جوان و سپری محکم در مقابل جنگ نرم است.


مسئول بسیج دانشجویی زرند افزود: دشمن امروز با تمام قوا برای نابودی نسل جوان به ویژه قشر دانشجو به میدان آمده است و می‌طلبد ما در مقابل این شبیخون تمام عیار جامعه و دانشگاه خود را با روشنگری و بصیرت افزایی مسلح کنیم.


عسکرزاده زمان برگزاری یادواره شهدای دانشجوی شهرستان زرند را روز چهارشنبه ۲۰ آبان ماه عنوان کرد و گفت: سخنران این مراسم فرزند مرحوم آیت الله العظمی بهجت، حجت الاسلام علی بهجت هستند که امیدوارم دانشجویان و جوانان بتوانند از این فضای معنوی بهره کامل را ببرند.


وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور آحاد مردم ولایتمدار و دانشجویان دانشگاههای شهرستان زرند ساعت ۱۱ صبح در مسجد پیامبر اغظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار می‌شود.


شهرستان زرند با دارا بودن 10 شهید دانشجو از شهرستان های پیشگام حوزه شهید و شهادت در عرصه علمی و دانشگاهی استان کرمان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته