دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1399 - 12:10

ایران‌پوریان در میان نامزدهای برترین مدافع 2016 آسیا

محمد ایران‌پوریان در میان نامزدهای برترین مدافع لیگ قهرمانان آسیا 2016 قرار گرفته است.
کد خبر : 488724

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب تیم‌های برتر لیگ قهرمانان آسیا در 4 دوره گذشته، این بار نام 15 مدافع برتر سال 2016 را به‌عنوان نامزدهای برترین مدافع راست، چپ و میانی  قرار داده است.


در این فهرست نام محمد ایران‌پوریان برای مدافع راست برتر در میان نامزدها دیده می‌شود و درباره او نوشته شده است: «او یک پوشش مناسب برای خطوط جلوی خود بود و تهدیدی مداوم برای خط دفاعی رقبا در زمان حمله محسوب می‌شد. ایران‌پوریان بازیکنی برجسته در تیم تراکتور بود و اگر چه تیم تبریزی با شکست برابر النصر از دور رقابت‌ها کنار رفت اما گل خیره‌کننده ایران‌پوریان در یادها مانده است. این مدافع 21 دریبل موفق داشت، 12 سانتر مناسب ارسال کرد و 12 فرصت گلزنی به وجود آورد.


دیگر بازیکنانی که در این فهرست قرار دارند عبارتند از علی همام - ذوب‌آهن، احمد الیاسی - النصر و محمد ترسور- لخویا برای پست دفاع راست، محمد احمد - العین، مقصود کریموف - نسف قارشی، اسماعیل احمد - العین، متیو دلپیره - ملبورن ویکتوری، مهند السالم - العین، شی که - شانگهای، لیم جانگ یون جونبوک موتورز برای دفاع میانی و یو های - شانگهای، محمد فایز- العین، محمود خمیس - النصر و شرزود فایزیف - لوکوموتیو برای دفاع چپ.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته