دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1399 - 11:16
زالی:

دانشگاه همیشه باید پیشتاز حرکت اجتماعی و ایثارگری باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه همیشه باید پیشتاز حرکت اجتماعی و ایثارگری باشد، اظهار کرد: این رزمایش که به بهانه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شکل گرفته است، استمرار خواهد داشت.
کد خبر : 488700
635974538636900802.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا زالی در رزمایش «مواسات همدلی و کمک مومنانه اساتید و کارکنان دانشگاه»، که به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با هدف کمک به بیماران کم برخورداری که از سوی مددکاری بیمارستان‌های تابعه دانشگاه معرفی می‌شوند، برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت و حماسه آفرینی اساتیدی که به عنوان پیشتازان مقابله با کرونا در خط مقدم حضور داشتند، ارزش این کار خیر را دو چندان می‌کند.


وی افزود: امروز بسیج جامعه پزشکی با سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت کارکنان دانشگاه نمادی از تجلی حرکت مدنی و انسان دوستانه‌ای است که این ارزش کار را مضاعف می‌کند. امیدوارم شاهد استمرار این اقدامات باشیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: فرهنگ همبستگی اجتماعی، همدلی و رفتار خیرخواهانه مومنانه خود به عنوان خصلت اجتماعی در جامعه ایرانی در حال تبلور است.


زالی با بیان اینکه دانشگاه همیشه باید پیشتاز حرکت اجتماعی و ایثارگری باشد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم به همت بسیج جامعه پزشکی کارنامه درخشانی در این راه از خود به جای گذاشته است. همچنین این رزمایش که به بهانه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شکل گرفته است، استمرار خواهد داشت.


وی در پایان ضمن تبریک به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، ائمه را تجلی خصائل و فضائل انسانی دانست و یادآور شد: مجموعه ائمه اطهار همه الگو و اسوه بشریت بوده‌اند. امیدوارم با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری بتوانیم از مجموعه این اقدامات حسنه بهره مند شویم.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته