دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 13:16
با حضور در نمایشگاه مطبوعات صورت گرفت

قدردانی معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از خبرگزاری آنا

معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با اهدای لوح تقدیر از این رسانه قدردانی کرد.
کد خبر : 48866

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد دادگان که برای بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و شرکت در نشست خبری با رسانه‌ها در مصلای بزرگ تهران حاضر شده بود، پیش از این نشست و بعد از بازدید از غرفه خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی«آنا» از تلاش این رسانه در راستای اطلاع رسانی سریع و پوشش کامل رویدادهای ورزشی دانشگاه آزاد در سراسر کشور، به‌ویژه مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی در تابستان گذشته تجلیل کرد.


مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 3 هزار دانشجوی دختر و پسر در سه دسته 8 تیمی، 10 تیمی و 10 تا 15تیمی از سوم مرداد به میزبانی 8 واحد دانشگاهی در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائمشهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد برگزار شد و 25 مرداد با برگزاری فینال فوتبال به کار خود پایان داد.


مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سه لیگ دسته یک، دو و سه در حالی به پایان رسید که این دوره از مسابقات برای نخستین بار به این سبک و سیاق در دانشگاه برگزار می‌شد. دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی از این مسابقات بخوبی استقبال کردند و از سویی تلاش خوبی از سوی واحدهای میزبان صورت گرفت تا رقابت‌های جذابی را از شرکت‌کنندگان شاهد باشیم.


واحدهای میزبان علاوه بر میزبانی مناسب در بخش اطلاع‌رسانی این مسابقات نیز فعال بودند و خبرگزاری آنا نیز با پوشش اخبار ارسالی از واحدهای دانشگاهی بیش از 210 خبر، گزارش و گفت‌وگو از این مسابقات بر روی خروجی خود قرار داد که در این راستا، واحد همدان میزبان دسته اول و دوم بسکتبال دختران بیش از 60 خبر، گزارش و گفت‌وگو را به خود اختصاص داد، همچنان که دیگر واحدهای میزبان در ارسال به‌موقع اخبار کوشا بودند و می‌توان گفت که بخش زیادی از اخبار این مسابقات به صورت آنلاین با ارتباط گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری با واحدهای میزبان پوشش داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته