دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 13:31
درخواست عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از وزارت نفت

وزارت نفت برای تثبیت گود رها شده ملک بابک زنجانی اقدام کند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام واگذاری زمین شهرک غرب بابک زنجانی به وزارت نفت، خواستار همکاری شهرداری برای تحویل این زمین گودبرداری شده و تثبیت آن توسط وزارت نفت شد.
کد خبر : 48855

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا اسماعیل دوستی در جریان دویست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه وزارت نفت 30 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدگی به وضعیت ملک شهرک غرب و گود رها شده آن اختصاص داده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود شهرداری با این وزارتخانه همکاری کند تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن گود را تحویل بگیرند.


وی تصریح کرد: پیش از این 15 متر از این گود توسط شهرداری پر شده بود اما برای رسیدن به وضعیت پایدار باید وزارت نفت نیز اقدامات لازم را انجام دهد.


دوستی در بخش دیگری از تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بررسی گزارش‌های حسابرسی و حاشیه‌های آن اضافه کرد: هیچ یک از ما از جمله شهردار تهران طرفدار تخلف نیستیم اما برخی اعضای شورای شهر روز دوشنبه در جلسه غیرعلنی اظهاراتی را بیان می‌کنند و روز سه‌شنبه در مقابل رسانه‌ها حرف‌های دیگری می‌زنند که این رویه درست نیست.


مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به دوستی اظهار کرد: ظاهرا زمین شهرک غرب هنوز از نظر قانونی به وزارت نفت واگذار نشده است اما به محض طی فرآیند قانونی در این خصوص باید برای آن چاره اساسی اندیشیده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته