دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1399 - 14:38

6 راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به ‌صورت سریع

این 6 راهکار را بخوانید تا متوجه شوید چگونه می‌توانیم به افزایش فالوور سریع با صرف کمترین هزینه برسیم.
کد خبر : 488527
Instagram-followers.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا این روزها کسب و کارهای زیادی برای رسیدن به سود بیشتر به اینستاگرام آمده‌اند و سعی می‌کنند تا از طریق این پلتفرم سود خود را بیشتر کنند. اما یکی از دغدغه‌های این بیزینس‌ها، افزایش فالوور اینستاگرام است. اگر به دنبال افزایش مخاطب و به دنبال آن افزایش فروش کسب و کار خود در این شبکه هستید، باید راهکارهایی مناسب برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود داشته باشید. راهکارهای ارائه شده در این مقاله از دیجی فالوور به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی، تعداد دنبال کننده‌های خود را به حد مطلوبی برسانید.



آیا هدفمند محتوا تولید می‌کنید؟


یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای افزایش فالوور ایرانی، تولید محتوا به صورت هدفمند و کاربردی است. اگر محتوایی که به کاربر ارائه می‌دهید به اندازه کافی کاربردی و جذاب باشد، دیگر نیازی نیست شما به دنبال آن‌‌ها باشید؛ بلکه مخاطبان شما را جستجو می‌کنند. بنابراین این موضوع را هیچ‌وقت فراموش نکنید که راز دیده شده در شبکه اجتماعی پرکاربری مانند اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است. ویژگی‌های یک محتوای خوب به طور کلی عبارتنداز:


1. مفید و هدفمند باشد


از مخاطب خود انتظار نداشته باشید با هر محتوایی به شما و پیجتان وفادار بماند؛ او به دنبال محتوا و اطلاعات مفید است. اگر می‌توانید انتظار مخاطبان خود را برطرف کنید، اقدام به تولید محتوا کنید. فرق چندانی ندارد قصد دارید با محتوای خود مخاطب را سرگرم کنید و یا اطلاعاتی از خدمات و کالای خود به او بدهید؛ در هر صورت این محتوا باید به اندازه‌ای جذاب باشد که کاربر را به ماندن در صفحه شما ترغیب کند.


2. تخصصی و متناسب با کسب و کارتان باشد


یکی‌دیگر از ویژگی‌های یک محتوای هدفمند این است که تخصصی تولید شده باشد و اطلاعاتی را به کاربر منتقل کند که جای دیگری آن را نیافته باشد. اگر همان چیزی را منتشر کنید که همه تولید و منتشر می‌کنند، نباید انتظار افزایش فالوور داشته باشید؛ چرا که اینستاگرام پر است از پیج‌هایی که بدون هیچ هدف خاصی در حال تولید و منتشر کردن محتواهای بی‌ارزش هستند.


3. حضوری مستمر داشته باشید


اگر می‌خواهید با تولید محتوای حرفه‌ای به افزایش فالوور سریع برسید، باید برنامه‌ای منظم برای انشتار محتواهای تولیدی خود داشته باشید. اگر چند روز پیاپی محتوا تولید و منتشر کنید و بعد تا مدت‌ها خبری از شما در اینستاگرام نباشد، همان تعداد فالووری هم که دارید از دنبال کردن شما صرف نظر می‌کنند. بنابراین بهتر است استراتژی و زمان‌بندی مناسبی برای تولید محتوا داشته باشید تا به افزایش فالوورهایتان بیانجامد.


4. سبک منحصربه‌فرد خود را خلق کنید


یکی از کارهایی که تولید محتوای شما را با شکست مطلق مواجه می‌کند، کپی از روی دست دیگران است! بنابراین به هیچ عنوان محتوای تکراری و کپی شده به خورد مخاطب ندهید. با بررسی محتوایی که دیگران منتشر می‌کنند می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید؛ اما به هیچ عنوان کپی نکنید و سعی کنید در تولید محتوا سبک شخصی خود را داشته باشید. اگر مخاطبانتان شما را از نوع سبک و لحن محتوایی که منتشر می‌کنید بشناسند، مطمئن باشید افزایش فالوور سریع به راحتی ممکن می‌شود.


5. دور عکس‌های بی‌کیفیت را خط بکشید


اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و بیش از محتوای متنی، محتوای تصویری است که نظر مخاطب را جلب می‌کند. به همین خاطر به هیچ عنوان عکس‌های بی‌کیفیت و نامرتبط در پیج خود منتشر نکنید. تصور کنید یک پیج برای فروش محصولات خود راه‌اندازی کرده‌اید؛ اگر عکس‌هایی با کیفیت پایین از این محصولات منتشر کنید چگونه می‌خواهید مخاطب را متقاعد کنید که به مشتری شما تبدیل شود؟


برای افزایش فالوور سریع تعامل با کاربر را فراموش نکنید


اگر می‌خواهید فالوورهایتان با سرعت بیشتری افزایش یابند، با آن‌ها در تعامل باشید. اگر شبیه به یک فروشنده اینستاگرامی عمل کنید که تنها می‌خواهد محصول خود را به فروش برساند، به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید. بهترین اقدامی که باید انجام دهید این است که تعامل مثبت و سازنده‌ای با مخاطبان خود برقرار کنید و از این طریق آن‌ها را به خود و برندتان علاقه‌مند کنید. اینستاگرام دیگر مثل سابق پست‌ها را به ترتیب زمان نشان نمی‌دهد؛ بلکه بر اساس اینکه کاربران تا چه اندازه با یک پست تعامل برقرار کرده‌اند مرتب می‌شوند.


چگونه با کاربران خود در تعامل باشیم؟


همان‌طور که گفتیم تعامل با کاربر یکی از راه‌های افزایش فالوور سریع به شمار می‌رود؛ اما ممکن است از خود بپرسید چگونه می‌توانید به این  تعامل با کاربر برسید؟ برای این منظور بهتر است محتوایی تولید کنید که کاربر را به صحبت کردن با شما و در میان گذاشتن تجربیات و نظراتش با شما ترغیب کند. به هر میزان که کاربران بیشتر با شما صحبت کنند، نه تنها آشنایی آن‌ها با کسب و کار شما بیشتر می‌شود بلکه منجر به اعتماد دیگر افراد به شما نیز می‌شوند.


بنابراین بهترین راهکار برای تعامل با کاربر این است که به آن‌ها سوژه‌ای برای صحبت کردن بدهید. خلق‌وخو و روحیات کاربران نیز در میزان این تعامل تاثیر فراوانی دارد؛ به عنوان مثال طبیعتا کاربران یک پیج فروش لباس زنانه راحت‌تر از سایرین می‌تواند راهی برای تعامل و صحبت کردن پیدا کنند!‌


تبلیغات کنید و شاهد تاثیر آن باشید


یکی‌دیگر از راه‌های افزایش فالوور سریع در اینستاگرام، انجام تبلیغات مختلف در این پلتفرم است. تبلیغات در اینستاگرام از این جهت که هر قشر و سنی مخاطب در این پلتفرم حضور دارند به معرفی برند شما کمک شایانی می‌کند. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.



1. تبلیغات اسپانسری


یکی از انواع تبلیغات در این شبکه، تبلیغات اسپانسری است که برای افزایش فالوور می‌توانید از آن کمک بگیرید. این روش تبلیغاتی بسیار ساده است و زمان کمتری نسبت به دیگر انواع تبلیغات از شما می‌گیرد. در این روش می‌توانید تبلیغات خود را در صفحه اکسپلور و یا استوری نمایش دهید. یکی از مزیت‌های این روش این است که خودتان می‌توانید تعیین کنید چه کسانی بیشتر این تبلیغ را ببیند؛ خانم‌ها یا آقایان؟ از چه سنی و قشری؟ از مزیت‌های دیگر این روش تبلیغاتی می‌توان به نحوه پرداخت هزینه آن اشاره کرد.


در تبلیغات اسپانسری می‌توانید بسته به میزان بازدید، تعداد افرادی که به این تبلیغ واکنش نشان داده‌اند و تعداد کل افرادی که این تبلیغ را دیده‌اند هزینه پرداخت کنید. از آنجایی که این روش تبلیغاتی، تاثیر زیادی بر افزایش فالوور سریع دارد، هزینه آن نیز نسبت به سایرین بیشتر است.


2. تبلیغات در صفحات پربازدید


حتما تاکنون با پیج‌هایی روبه‌رو شده‌‌اید که تعداد فالوور و بازدید صفحه آن‌ها زیاد است. می‌توانید تبلیغ خود را به این صفحات داده تا شما و کسب و کارتان را تبلیغ کنند. در این روش افراد زیادی تبلیغ را می‌بینند و از صفحه شما بازدید می‌کنند؛ اگر محتوای صفحه برایشان جذاب باشد حتما شما را دنبال می‌کنند. این نوع تبلیغ نیز اشکال مختلفی دارد:



  • ساعتی: در این روش بسته به میزان ساعتی که تبلیغ شما در یک صفحه پربازدید قرار بگیرد هزینه پرداخت می‌کنید.

  • بازدیدی: در این حالت بر حسب تعداد دفعاتی که این تبلیغ دیده می‌شود هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • استوری: در تبلیغات استوری در صفحات پربازدید معمولا لینک سایت شما در استوری قرار می‌گیرد.


برای تبلیغات در صفحات پربازدید بهتر است از چند پیج بزرگی که می‌خواهید تبلیغاتتان را در صفحه خود قرار دهند، تعرفه‌ها بپرسید و بعد از مقایسه تبلیغ را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که برای سرعت بخشیدن به این کار، با مشاوران تبلیغاتی دیجی فالوور تماس بگیرید؛ ما لیستی از تعرفه‌های تبلیغات در صفحات بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.


3. از اینفلوئنسر مارکترها کمک بگیرید


یکی‌دیگر از روش‌های تبلیغات برای افزایش فالوور سریع تبلیغ توسط اینفلوئنسرها است. اینقلوئنسرها به عبارتی افرادی هستند که می‌توانند بر دیگران تاثیرگذار باشند و تعداد فالوورهای زیادی نیز دارند. احتمالا بارها با این اینفلوئنسرها مواجه شده‌اید؛ افرادی که بازیگر، خواننده، هنرمند و یا تنها یک بلاگر در اینستاگرام هستند. آمار نشان می‌دهد که این روش تبلیغاتی بازدهی عالی دارد و دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه محتوای تولیدی توسط آن‌ها طرفداران زیادی پیدا می‌کند؛ به همین‌خاطر به سادگی می‌توانند در صفحه خود شما را تبلیغ کرده و کاربران را به دنبال کردن شما نیز ترغیب کنند.


اما موضوعی که برای افزایش فالوور سریع باید به آن دقت کنید این است که در انتخاب اینفلوئنسر مورد نظر توجه زیادی داشته باشد؛ چرا که قشر خاصی از افراد آن‌ها را دنبال می‌کنند. آیا این گروه خاص تمایلی به کالا و خدمات شما نشان می‌دهند؟ مانند مثال قبل برای تبلیغات اینفلوئنسری نیز بهتر است از متخصصین کمک بگیرید؛ ما بعد از تحلیل کسب و کار و مخاطبین هدف شما مناسبت‌ترین اینفلوئنسر را برای تبلیغات معرفی می‌کنیم.


برگزاری مسابقه در اینستاگرام


بیشتر مردم برای سرگرم شدن به این شبکه اجتماعی می‌آیند؛ بنابراین هر کسی بیشتر و بهتر بتواند سرگرم کند برنده است! برای افزایش فالوور سریع یکی‌دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این است که به مناسبت‌های مختلف و به روش‌های متفاوت اقدام به برگزاری مسابقات مهیج کنید. کاربری حتی اگر به محصول شما علاقه نداشته باشد، باز هم دوست دارد در مسابقه‌ای که برگزار می‌کنید شرکت کرده و برنده شود. در این‌صورت نه تنها فالوورهای خود را افزایش می‌دهید؛ بلکه شانس بیشتر شدن مشتریان خود را نیز بالا می‌برید. برای برگزاری یک چالش و یا مسابقه در اینستاگرام باید قواعدی را رعایت کنید که عبارتنداز:


1. بدون برنامه‌ریزی دست به کار نشوید


قبل از برگزاری هر کمپین و یا مسابقه‌ای هدف خود از انجام این کار را به درستی مشخص کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. این مسابقه قرار است چه نتایجی بری شما به دنبال داشته باشد؛ آیا صرفا به دنبال برندسازی و معرفی خود به دیگران هستید و یا به فروش فکر می‌کنید؟ زمانی که هدفتان را به درستی مشخص کردید، می‌توانید مراحل و جزئیات برگزاری مسابقه را نیز برنامه‌ریزی کنید. مراقب باشید که شرایط سختی برای این مسابقه در نظر نگیرید که آمار شرکت‌کننده‌های آن پایین بیاید. مثلا از فالوورهای خود نخواهید که حتما محصولات گرانقیمت شما را خریداری کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند! مورد دیگری که برای افزایش فالورو سریع حائز اهیمت است، انتخاب جوایز نفسی و ترغیب کننده است. به طور کلی برگزاری مسابقات با بالا بردن لایک و کامنت و تگ و ... باعث بالا رفتن نرخ تعامل پیج شما می‌شود. در این مواقع برخی وقتها برای بالا بردن  میزان لایک میتوانیداقدام به خرید لایک و کامنت نیز بکنید تا استارت کوچکی برای محبوب شدن پیج خود بکنید .


2. تبلیغ کنید و بعد مسابقه را برگزار کنید


قدم بعدی این است که مسابقه خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا شمار افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند بیشتر شود. تبلیغات شما باید به گونه‌ای هیجان انگیز باشد که افراد را به شرکت در آن ترغیب کند؛ بنابراین حواستان باشد سنگ بزرگ جلوی پای آن‌ها نیندازید. بهتر است در استوری‌های خود از چند روز قبل از برگزاری مسابقه، اعلام کنید تا افراد برای این مسابقه و نحوه برگزاری آن یا جوایزی که قرار است بدهید کنجکاو شوند.


3. نتایج را بررسی کنید


بعد از آنکه مسابقه به پایان رسید باید نتایج حاصل از آن به درستی و دقیق بررسی کنید. چه تعداد به فالوورهایتان افزوده شد؟ آیا نرخ تعامل بالاتر رفت؟ با این مسابقه چه تعداد از فالوورهایتان را موفق شدید به مشتری تبدیل کنید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، مسابقه شما موفقیت آمیز بوده است.


کاربران خود را به انجام کاری دعوت کنید


یکی‌دیگر از راه‌هایی که به افزایش فالوور سریع پیج شما کمک زیادی می‌کند فراخوان دادن به انجام کاری است. حتما بارها با این جملات در اینستاگرام مواجه شده‌اید:



  • برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

  • برای دانلود کانال ما را دنبال کنید


می‌توانید با جملات هیجان انگیزتری آن‌ها را ترغیب کنید تا شما را دنبال کرده و از شما خرید کنند؛ به عنوان مثال می‌توانید بگویید:


تنها 24 ساعت فرصت دارید تا ما را دنبال کنید و از تخفیف 50 درصدی ما برای خرید این محصول استفاده کنید. مطمئن باشید در این شرایط نه تنها فالوورهایتان افزایش می‎‌یابند بلکه فروشتان نیز رشد چشمگیری خواهد داشت. در این میان اگر افزایش فالوورتون محسوس نبود میتوانید  اقدام به خرید فالوور ارزان قیمت از سایت همچون دیجی  فالوور نمایید.


از ربات‌های اینستاگرامی استفاده کنید


یک صفحه به هر میزان هم که فعالیت مفیدی داشته باشد، دست تنها نمی‌تواند شمار فالوورها را افزایش دهد؛ بنابراین شما به یک دستیار نیاز خواهید داشت. ربات‌های اینستاگرامی کمک می‌کنند تا فالوورهای خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهید و در تعامل با مخاطبانتان نیز به شما کمک می‌کنند. این ربات‌ها از این جهت برای افزایش فالوور سریع مفید هستند که شما می‌توانید حتی تعیین کنید کاربرانی از چه سن و قشری شما را فالوو کند. این ربات‌ها که هزینه چندانی هم ندارند کمک می‌کند تا برای کاربران خود کامنت بگذارید، لایک کنید و یا با آن‌ها در ارتباط باشید. در این‌صورت آن‎ها نیز به شما علاقه‌مند شده و تمایل زیادی برای دنبال کردن شما نشان می‌دهند.


منبع : https://www.digi-follower.com/


فیلم اپارات :   https://www.aparat.com/v/r8MwT/


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب