دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمیته‌های زیرمجموعه شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تشکیل شد

پنجاه و نهمین شورای پژوهش و فناوری استان کرمان با حضور معاون هماهنگی و رئیس مرکز طرح و برنامه و بودجه دانشگاه و معاونان پژوهش و فناوری امروز در سالن کنفرانس ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
کد خبر : 4885

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا اظهار کرد: در این نشست عملکرد واحدها در زمینه بودجه پژوهشی سال 93 بررسی و کمیته های زیر مجموعه شورای پژوهش استان با اسامی کمیته توسعه فناوری و ارتباط با صنعت، کمیته امور پژوهشی و کمیته نظارت بر هزینه کرد بودجه پژوهشی با عضویت معاونین پژوهشی واحدها تشکیل شد.


مطهره وکیلی ادامه د اد: در حاشیه این شورا، جلسه آموزشی نحوه ثبت عملکرد اعتبارات پژوهشی نیز توسط همکاران سازمان مرکزی و با حضور علی کدخدایی و روح الله رضازاده نمایندگان حوزه ی برنامه بودجه و امور مالی برگزار و نحوه تکمیل نرم افزار بودجه پژوهشی و ارتباط با امور مالی در زمینه جذب بودجه پژوهشی بحث و آموزش داده شد.


به گزارش آنا، رییس مرکز برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با توجه به رویکرد نوین دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص درآمدزایی و تبدیل علم به ثروت گفت: باید وابستگی دانشگاه را از منابع شهریه ای کاهش دهیم؛ معاونت های پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی نقشی مهم و کلیدی در تبدیل علم به ثروت دارند.


حسین بدیعی با تاکید بر قیمت، کیفیت و عملکرد محصول شرکت های غیردولتی برای بقایشان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مزیت های رقابتی واحدهای دانشگاهی را شناسایی و احصا کنیم و در این راستا توجه به مقتضیات بومی، تنوع رشته ها و صنایع و معادن و کشاورزی منطقه بسیار مهم ارزیابی می شود.


محمود آقاجانی معاون هماهنگی استان کرمان در ابتدای این نشست با توجه به تاکید ریاست عالی دانشگاه در زمینه کاهش هزینه ها و پیگیری منابع جدید مالی برای تداوم فعالیت های دانشگاه گفت: لازم است تا معاونان پژوهشی واحدها با مدیریت سازمان مرکزی وهماهنگی ستادها از طریق سیستم یکپارچه ومنسجم اقدام به تسهیل در امور پایان نامه ها ومطالبات علمی وپژوهشی دانشجویان کنند.


در این نشست های جداگانه؛ معاونان پژوهش و فناری و مدیران و کارشناسان مالی و طرح وبرنامه واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان؛ درباره عملکرد و برنامه های آینده بودجه پژوهشی و امور مالی تبادل نظر کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته