دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجوزی:

استراتژی پنج ساله ششم دانشگاه باید بر اساس واقعیات و توانمندی هر واحد تدوین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: با اجرایی شدن استراتژی پنج ساله ششم، دانشگاه آزاد اسلامی افق جدیدی را در راستای پیشرفت منطقه محروم سیستان در سایه ارتقای این واحد شاهد خواهیم بود.
کد خبر : 48849

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد مجوزی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل که با شرکت اعضای این شورا در این واحد دانشگاهی برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی برای تدوین هر چه بهتر برنامه استراتژی پنج ساله ششم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل عنوان کرد.


وی اظهار کرد: استراتژی پنج ساله ششم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف بلند مدت دانشگاه آزاد اسلامی باید تدوین شود و این برنامه، باید به دور از بلند پروازی های غیر قابل دسترس و بر اساس واقعیات و توانمندی هر واحد دانشگاهی تنظیم شود.


مجوزی خاطرنشان کرد: استراتژی پنج ساله‌ای که با محورهای فرهنگی، دانشجویی، مالی، آموزشی وپژوهشی در دست تدوین است، بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه منطقه سیستان است که با اجرایی شدن آن طی این پنج سال افق جدیدی را در راستای پیشرفت منطقه محروم سیستان در سایه ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل تا سال 1399 رقم خواهد زد.


این مسئول تصریح کرد: همکاران عضو هیات علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی باید برای تدوین هر چه بهتر چشم انداز آینده دانشگاه، در کنار یکدیگر تلاش کنند تا به بهترین نحو ممکن این برنامه تدوین شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته