دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 16:46

اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 94

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعالیت‌ها و برنامه های خود را با محوریت نوروز 94 از 15 آذر ماه با ابلاغ طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه نوروز 94 به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و استانداران سراسر کشور آغاز کرد.
کد خبر : 4884

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به تامین نیاز اقامتی هموطنان، ایجاد بستر مناسب ایمنی، انتظامی، امنیتی، فرهنگی و سلامت سفر برای مسافران و گردشگران، ساماندهی محل اسکان و خدمات حمل و نقل، نظارت بر نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات و انتقادات به‌همراه اطلاع‌رسانی به‌موقع تاکید شده و در این راستا برنامه ریزی و ساماندهی خدمات در دست اقدام است.


ستاد مرکزی با همکاری و مشارکت 18 سازمان و دستگاه به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام نوروز 94 تشکیل شده و با استقرار دبیرخانه این ستاد در محل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعامل و هماهنگی میان اعضا با حداکثر ظرفیت و توان ملی به منظور رفاه مسافران نوروزی برقرار شده است.


ستاد مرکزی در نظر دارد در روزهای آتی به خصوص تعطیلات نوروز 94 با صدور اطلاعیه نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به هموطنان اقدام کند، لذا از کلیه مسافران و گردشگران تقاضا دارد به اطلاعیه‌هایی که از سوی ستاد مرکزی ارسال خواهد شد توجه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.


در پایان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امیدوار است با ارائه خدمات متفاوت در ایام نوروز 94 موجبات آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و گرامی را فراهم آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته