دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 12:39
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

در برخی از موارد، حسابرس شورای شهر عملکرد درستی نداشته است

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا نباید از حسابرس خود دفاع کند بلکه باید از حق جانبداری کند، گفت: برایم قطعی شده که حسابرس شورا در برخی از موارد به درستی عمل نکرده است.
کد خبر : 48837

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا پرویز سروری در جریان دویست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه توضیحات روز گذشته معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران درباره گزارش حسابرسی در برخی از موارد قانع کننده بود، اظهار کرد: با این توضیحات برای من قطعی شد که در برخی موارد حسابرس شورا به درستی عمل نکرده است وگرنه چطور ممکن است که 11 حسابرس گزارش مقبول ارائه کنند و در مقابل 11 حسابرس دیگر همان موارد را با عدم اظهار نظر ارائه کنند.


وی با تاکید بر اینکه روند پیش‌آمده درباره بررسی گزارش‌های حسابرسی خوب نیست و باید تغییر کند، اضافه کرد: اگر حسابرس شورا نیز در گزارش خود کوتاهی کرده است باید رسیدگی شود.


سروری در ادامه با بیان اینکه نسبت برچسب‌های تبلیغاتی موجب تضییع حقوق شهروندان است، اضافه کرد: اقدامات شهرداری نیز به جای جلوگیری از این پدیده به نوعی موجب همکاری با آنهاست.


رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شکایت‌های بسیاری در این رابطه به شورا رسیده است، خواستار رسیدگی جدی در این حوزه شد.


سروری در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به چمران اظهار کرد: دو سال قبل تقاضا کردم که حد ترخص تهران مشخص و با نصب تابلو اعلام شود و شما قول دادید که در کوتاهترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد اما با گذشت دو سال هنوز حد ترخص تهران مشخص نیست و شهروندان سرگردان هستند.


مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به سروری تصریح کرد: حد ترخص تهران مشخص شده و بزودی با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران تابلو آن نیز نصب خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته