دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 10:36
در گفت‌وگو با‌ آنا

بهتاش فریبا: استقلال از کرار شکایت کند/ مدیران استقلال اسناد ریز دریافتی طلب کرار را منتشر کنند

بازیکن سابق استقلال گفت: توهین به باشگاه بزرگ استقلال پیگرد قانونی دارد و مدیران این تیم باید از هافبک عراقی شکایت کنند.
کد خبر : 48786

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد وضعیت هافبک عراقی استقلال و شرایط حضور یا فسخ قرارداد او با باشگاه، بیان داشت: «در مورد وضعیت کرار در استقلال باید به دو مساله توجه کرد. موضوع اول بحث مالی او با باشگاه است که بازیکن و باشگاه با توجه به مفاد قراردادی که دارند، باید بندهای قرارداد را رعایت کنند. بازیکن موظف است در تمرینات تیم شرکت کند و باشگاه هم در قبال تمرینات بازیکن مبلغ قراردادش را به او می‌پردازد. در این مورد کرار حق دارد که طلبش را بگیرد و باشگاه موظف است قرارداد او را پرداخت کند.»


وی ادامه داد: «در مورد بحث فنی، سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی است. مظلومی هم چند بار اعلام کرد که این بازیکن را می‌خواهد و باشگاه باید قراردادش را پرداخت کند، تا این بازیکن با تمرکز بیشتر برای تیم بازی کند. کرار هم در صحبت هایش گفته است که به دلیل اینکه پولش را از استقلال نگرفته، در بازی‌ها اصلا تمرکزش روی بازی نیست و فکرش فقط دنبال طلبش است.»


فریبا در مورد صحبت‌های اخیر بازیکن عراقی استقلال که به نوعی توهین به باشگاه و هواداران این تیم محسوب می‌شود، گفت: «کرار در یکی از شبکه‌های عراق صحبت هایی را مطرح کرد و در برنامه نود هم پخش شد. این بازیکن سال گذشته هم در یکی از مصاحبه هایش به فوتبال ایران توهین کرد و وقتی در ابتدای فصل که اسم این بازیکن را در لیست استقلال دیدم، از حضور مجدد او تعجب کردم. استقلال یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست و توهین به این مجموعه و هوادارانش پیگرد قانونی دارد. در مورد کرار هم، مدیران استقلال باید از او در مورد صحبت هایش علیه باشگاه شکایت کنند و به دنبال استیفای حق هواداران این تیم باشند.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت های متناقض مدیران استقلال و خود کرار در مورد مبلغ دریافتی این بازیکن افزود: «مشخص کردن دریافتی‌های کرار، کار سختی نیست و اینکه هر مسئول باشگاه یک مبلغی را در مورد دریافتی کرار اعلام می کند، عجیب به نظر می‌رسد. جالب‌تر این است که خود کرار ادعا دارد که هیچ پولی را از استقلال دریافت نکرد. از نظر من وکیل استقلال باید اسناد و مدارکی که مبنی بر دریافت پول کرار از استقلال است را منتشر کند تا اذهان عمومی در جریان پرداخت طلب این بازیکن باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته