دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد قشم خبر داد:

تفاهم نامه همکاری دانشکده علوم پزشکی قشم با مراکز درمانی و بهداشتی هرمزگان اجرایی شد

دانشکده پزشکی بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم که در راستای ارائه خدمات بهتر و استفاده از پتانسیل های موجود در استان با مراکز درمانی و بهداشتی استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری امضا کرده بود، این تفاهم را به مرحله اجرا گذارد.
کد خبر : 48785

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با توجه به فعالیت های دانشگاه در راستای کیفی سازی آموزشی در این مجموعه دانشگاهی به آنا گفت: این دانشگاه در نظر دارد تا با قرار دادن دانشجویان در فضای آموزشی مناسب با امکانات و تجهیزات کامل به تجربیات آنها بیفزاید و نیروهای متخصص مورد نیاز ، به شریان حیاتی جامعه تزریق کند.


منصور آزاد افزود: این دانشگاه برای بهره مندی از پتانسیل های منطقه اقدام به تفاهم نامه همکاری با بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، بیمارستان سید الشهداء ،شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نموده که در حال حاضرجهت آموزش مورد استفاده قرار می گیرد.


این مسئول تقویت علوم پایه را از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی یاد کرد و افزود: تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان موجب شده تا روند آموزش در بخش علوم پایه تقویت شود و با کیفیت بهتری انجام شود.


وی از راه اندازی و استفاده از کریکولوم آموزشی وluck book دانشجویی در بخش بالینی خبر داد و گفت:این امکانات کمک می کند تا دانشجویان بدون دغدغه به یادگیری در این زمینه بپردازند.


این تفاهم نامه همکاری قبلا با حضور شکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و آزاد، سرپرست دانشگاه آزاد واحد قشم به امضا رسیده بود.







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته