دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یادداشت حاج محمود کریمی در واکنش به بی‌مهری عده‌ای به حاج مهدی سروری

حاج محمود کریمی در واکنش به بی مهری عده‌ای به حاج مهدی سروری یادداشتی منتشر کرد.
کد خبر : 487844
IMG_20200504_110301_221.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، محمود کریمی در واکنش به بی‌مهری عده‌ای به حاج مهدی سروری که به جای ایشان در برنامه دیشب مناجات خوانی حرم مطهر رضوی به مداحی پرداخت؛ یادداشتی منتشر کرد.


در این یادداشت آمده است:


«زنده نگهداشتن محافل ذكر مصائب و مناقب اهل‌بيت عليهم السلام، وظيفه تعطيل‌ناپذير هر پيرو واقعى و محب آل الله است.


در حالى كه بنده، از اعماق وجودم سپاسگزار و منت‌دار محبت و عنايت بى‌بديل امام رئوف عليه السلام، به خاطر اعطاى توفيق برپايى يک دهه مناجات شبانگاهى در حرم مطهر رضوى هستم؛ معدودى افراد اما با ادعاى جانبدارى از اينجانب و يا اعتراض به تدابير مسئولان امر، برادر محترم آقاى حاج مهدى سرورى را مورد بى‌مهرى قرار دادند.


غافل از آنكه ابراز علاقه به يک روضه‌خوان، هرگز با اسائه ادب به ديگر خدمتگزاران، قابل جمع نيست و هر كس اين دو ضد را در خود، جمع مى‌بيند وظيفه دارد كه ابتدا به اصلاح نفس خود بپردازد».



گفتنی است، مراسم مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی در حرم مطهر رضوی که از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شد در دهمین شب به صورت ضبطی و غیرزنده پخش شد. ضمن اینکه به وی اطلاع داده شد که  شب آخر برنامه مناجات‌خوانی اوست و از شب‌های بعد روی آنتن نخواهد رفت، پس از این تغییرات حاج مهدی سروری جایگزین حاج محمود کریمی برای اجرای این برنامه در آستان قدس رضوی شد.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
۰
با سلام وعرض ادب با تمام وجود میتوان گفت مهدی سروری از نمونه ترین مداحان کشور است مخصوصا که ولای به تمام معنا میباشد تشکر ویژه ان شاالله از سربازان واقعی امام زمان عجج شود
قالیشویی ادیب