دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1399 - 15:08
جنگ فوتبال با COVID-19؛

پیشنهاد جالب فیفا برای مقابله با کرونا

فدراسیون جهانی فوتبال اقدام جالبی را در مقابله با کرونا از کادرهای پزشکی انجام داد.
کد خبر : 487793
fifa.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هر ساله 5 می(16 اردیبهشت) مصادف با روز جهانی بهداشت دست است و در سال 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا COVID-19 این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه بسیاری از انسان‌ها به دلیل رعایت نکردن بهداشت دست جانشان را از دست داده‌اند.


سایت فیفا با اشاره به‌ضرورت بهداشت دست‌ها نوشت: هدف اصلی کمپین روز بهداشت این است که تشخیص دهید که شستشوی دست یکی از مؤثرترین کارهایی است که می‌توانید برای کاهش شیوع پاتوژن‌ها و جلوگیری از عفونت‌ها از جمله «COVID-19» انجام دهید.


امسال موضوع اصلی تبلیغات، نجات جان‌هاست. پس «دست‌های خود را تمیز بشورید» این سال با زحمات فداکارانه پرستاران، پزشکان و ماماها هماهنگ شده است و قصد دارد تا از آن‌ها به‌عنوان قهرمانان مقدم در مقابل با ویروس کرونا که شایسته تقدیر و قدردانی هستند، تجلیل شود و نقش‌های مهمشان را در پیشگیری از عفونت برجسته کند.


به همین ترتیب سازمان بهداشت جهانی (WHO) از همه می‌خواهد كه در چالش #دست‌های ایمن برای تشکر و قدرانی از کادرهای پزشکی شرکت کنند و از همه کاربران اینترنتی تقاضا کرده تا برای تشویق و بالا بردن روحیه این افراد شجاع و زحمتکش عکس‌های خود در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #بهداشت دست و #پشتیبانی از پرستاران و ماماها بارگذاری کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: فیفا کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته