دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 11:10
به مناسبت روز جهانی رادیولوژی صورت گرفت

تجلیل از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور در بیمارستان این دانشگاه از همکاران خود در بخش رادیولوژی به مناسبت روز جهانی رادیولوژی قدردانی کرد.
کد خبر : 48779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد دزیانیان با حضور در جمع کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و تبریک روز رادیولوژی از آنان با اهدای لوحی قدردانی به عمل آورد .


در این دیدار کارکنان بخش مذکور با ابراز خرسندی از حضور وی در جمع آنان خواستار رفع بعضی از خواسته هایشان شدند که با دستور مساعد رئیس دانشگاه مقرر شد این مسائل هر چه سریعتر رسیدگی و حل شود.


دزیانیان حرفه رادیولوژی را شغلی مهم و پرخطر توصیف کرد و خدمت به مردم را یکی از مهمترین ثوابهای الهی برشمرد .


در متن تقدیر نامه ای که به امضای وی رسیده و به کارکنان بخش رادیولوژی اهداء شد، آمده است :


" 8 نوامبر مصادف با 17 آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است گرامی باد.


روز جهانی رادیو لوژی را بهانه ای قرار می دهیم برای تجلیل از تلاشهای بی دریغ شما همکار گرانقدر پرتو نگار که در این عرصه فعالیت می نمایید.


ضمن تبریک این روز که با در معرض خطر قراردادن جان خود به امداد بیماران می شتابید، از تلاش بی وقفه شما تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه احدیت آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی را برای شما و خانواده محترمتان خواهانم."


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته