دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1399 - 14:03

اختلافات مدیران پرسپولیس رسانه‌ای شد

مدیران باشگاه پرسپولیس با یکدیگر دچار اختلافات مهمی شده‌اند و این موضوع رسانه‌ای شده است.
کد خبر : 487765
13971114000244_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تقریباً دو ماه می‌شود که باشگاه پرسپولیس درگیر همکاری یا عدم همکاری با کارگزارش است. یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سخت درگیر آوردن اسپانسر مدنظرش بوده و تلاش‌های او برای نهایی کردن این موضوع به نتیجه نرسیده است.


این عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه را مقصر این اتفاق می‌داند و جالب است مشاور رسانه‌ای پرسپولیس توییتی منتشر کرده و در آن خطاب به وزیر ورزش و جوانان به این موضوع اشاره کرده که سید مهرداد هاشمی موفق به جذب اسپانسر شده اما مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه حاضر به امضا کردن نیست و خواهان همکاری با گارگزار قبلی باشگاه است.


اختلاف میان هاشمی و رسول پناه در شرایطی رسانه‌ای شده که در دو ماه اخیر کادر مدیریتی پرسپولیس به اشکال مختلف تلاش کرده‌اند تا برای باشگاه اسپانسر پیدا کنند و حالا که هاشمی توانسته اسپانسر جذب کند با مخالفت رسول پناه مواجه شده است. 


بدهی‌های پرسپولیس روز  به روز در حال افزایش است و مدیران این باشگاه به خاطر اختلاف سلیقه‌ای که با یکدیگر دارند موفق به حل مشکلات مالی نشده‌اند. تنها کاری که انجام شده شکایت روی احکام قطعی فیفا درباره بازیکنان و مربیان سابق به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) بوده که این موضوع هم منجر به خروج بخش اعظمی از پاداش پرسپولیس در حساب فیفا بابت جام جهانی 2018 روسیه بوده که مبلغ کل آن 670 هزار دلار بوده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته