دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 18:01
وزير ورزش و جوانان در نشست ستاد مبارزه با كرونا اعلام كرد؛

آغاز فعاليت باشگاه‌های دارای رشته‌های انفرادی و كم خطر در ١٣٢ شهر سفيد

وزير ورزش و جوانان اظهار کرد: فعاليت باشگاه‌های ورزشی كه دارای رشته انفرادی و غير گروهی كه ارتباط فردی زيادی ندارند در ١٣٢ شهر سفيد با رعايت دستورالعمل‌های بهداشتی از ١٦ ارديبهشت ماه آغاز می‌شود.
کد خبر : 487620

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پايگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی‌فر در نشست ستاد مبارزه با شيوع كرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمين جلسه ستاد ملی مبارزه با كرونا با حضور رئیس جمهور تصريح كرد: اين مصوبه به باشگاه‌های ورزشی كه دارای رشته انفرادی و غير گروهی هستند  كه ارتباط فردی زيادی ندارند در ١٣٢ شهر سفيد با رعايت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجازه فعاليت را  از ١٦ ارديبهشت ماه می‌دهد.


سلطانی‌فر، رشته‌های دوچرخه سواری، تنيس، تنيس روی ميز، تيراندازی، تيراندازی با كمان، برخی رشته‌های دو وميدانی، قايقرانی، وزنه برداری و بولينگ را از جمله رشته‌هايی اعلام كرد كه فعاليت‌های آنها در شهرهای كه وضعيت آنها در خصوص شيوع كرونا سفيد اعلام شده، مجاز عنوان كرد.


وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه تصميم گيری پيرامون رقابتهای ورزشی از جمله ليگ برتر فوتبال فعلاً امكان‌پذير نيست، تصريح كرد: در خصوص فوتبال به‌صورت ويژه با سعید نمكی وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی مفصل صحبت كردم و به اين نتيجه رسيديم كه اين امكان در حال حاضر وجود ندارد كه زمان شروع ليگ برتر را اعلام كنيم و تصميم گيری در اين خصوص به زمان بين ٢٠ تا ٢٥ ارديبهشت ماه موكول می‌شود و هيچ مسئولی در شرايط كنونی با توجه به وضعيت غير قابل پيش بينی ويروس كرونا، نمی‌تواند زمان آغاز مسابقات را اعلام كند.


سلطانی‌فر اظهار کرد: كشورها تصميمات مختلفی درخصوص رقابت‌های فوتبال اتخاذ كردند، برخی از كشورهای اروپايی كلا تعطيل كردند و برخی هم تمرينات را به‌صورت گروه‌های كوچک دو تا چهار نفره و شش نفره آغاز كردند و برخی كشورهای همسايه از جمله عمان و كويت كه درگير ليگ قهرمانان نيستند، مسابقات را به مرداد و شهريور موكول كردند.


وزير ورزش و جوانان گفت: فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا هم هنوز تصميمی را ابلاغ نكردند و خبرهای منتشر شده گمانه زنی‌های رسانه‌های عربی است و فدراسيون فوتبال هم در حال بررسی شرايط مختلف برای تصميم گيری در اين خصوص است.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود سلطانی فر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته