دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 17:28
با حضور دانشگاهیان انجام شد؛

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

مراسم بزرگداشت مقام معلم و تحلیل از استادان با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 487614
WhatsApp Image 2020-05-04 at 4.55.51 PM.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند، صبح امروز جلسه بزرگداشت مقام معلم با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد.


سمنبر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری روز معلم را به استادان تبریک گفت و برنامه‌های آتی واحد زرند و حرکت در راستای کارآفرینی و استفاده از زیرساخت‌های موجود دانشگاه برای ایجاد امکانات درآمدزایی در حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت و کشاورزی را برشمرد.


علی نگاری‌زاده معاون علمی و پژوهشی واحد زرند نیز گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه کرد و از تلاش‌های همه استادان به‌ویژه همکارانی که در شرایط کنونی به‌صورت مجازی دانشگاه را پشتیبانی می‌کنند، قدردانی کرد.


مهدی علیزاده مدیر آموزش غیرحضوری واحد زرند هم به کارهای انجام‌شده از زمانی که شرایط کرونا پیش آمده است، اشاره و بیان کرد: «اقدامات مربوط به کلاس‌های آنلاین راضی‌کننده بوده است.»


در پایان مراسم از تلاش‌ همه استادان قدردانی و از دو استاد گروه زمین‌شناسی واحد زرند به‌دلیل پایان دوران خدمت و بازنشستگی با اعطای هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته