دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 16:13
با حضور خواجوی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش واحد تهران جنوب

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 487577
IMG-20200504-WA0054.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران جنوب با حضور رامین خواجوی، رئیس واحد، حجت‌الاسلام والمسلمین گل‌محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران جنوب، معاونان و جمعی از مسئولان برگزار شد.



خواجوی در این مراسم از خدمات منوچهر شمسینی غیاثوند معاون سابق این حوزه قدردانی و تشکر کرد و برای وی بهروزی، موفقیت در امور علمی، پژوهشی و زندگی خواستار شد و سیدعظیم حسینی را به‌عنوان معاون جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران جنوب معرفی کرد.



در جلسه تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی که به صورت مجازی نیز برگزار شد، خواجوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار امیدواری کرد که در حوزه آموزش روند روبه‌رشدی در آینده نزدیک داشته باشیم.



وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان در دیداری که با معلمان سراسر کشور داشتند سه عنصر اصلی علم آموزی، یاد دادن تفکر و آموختن رفتار و اخلاق توسط معلمان و اساتید تاکید داشتند که باید بر این نکات توجه ویژه‌ای داشته و آن را سرلوحه امور دانشگاه قرار دهیم و به‌صورت دقیق بکار ببندیم.
رئیس واحد تهران جنوب معاون جدید این حوزه را شخصیت شناخته شده، متعهد و دارای تجارب ارزنده مدیریتی توصیف کرد و افزود: از سیدعظیم حسینی می‌خواهم که با برنامه‌های راهبردی بهتر در راستای توسعه هرچه بهتر دانشگاه گام بردارد.
در ادامه این جلسه، سیدعظیم حسینی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی جدید واحد تهران جنوب به تشریح برخی از محورهای اصلی برنامه‌های خود همچون افزایش تعداد رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دریافت مجوز‌های لازم، تقویت و گسترش دوره‌های مجازی، ساماندهی دبیرخانه هیئت علمی، ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی واحد، تقویت امور بین‌الملل و دیگر فعالیت‌های آینده این حوزه پرداخت.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته