دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 15:51

زاکانی نماینده منتخبان قم در شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شد

منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم در اولین نشست خود مصوب کردند که زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کند.
کد خبر : 487575
_MID1629.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نخستین جلسه منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم با حضور  احمد امیرآبادی فراهانی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی تشکیل شد.


در این نشست ضمن بررسی آخرین وضعیت استان قم، نکات زیر به اتفاق آرا مصوب شد.


۱. نمایندگان مجلس استان قم علاوه بر دفاتر مردمی و شخصی خود تفاهم کردند تا برای پیگیری موضوعات استان دفتر مجمع نمایندگان استان را تشکیل داده و به امورات استان قم به‌صورت جمعی و هماهنگ بپردازند. 


۲. مقرر شد در بخش‌های پنج گانه استان قم، دفاتر مجمع نمایندگان دایر شده و به امورات مردم و نیازهای هر بخش به‌طور منظم با حضور نمایندگان رسیدگی شود.


۳. دفاتر شخصی نمایندگان مثل گذشته، مسئولیت پاسخگویی به مراجعات مردمی و برنامه‌ریزی خاص برای خدمتگزاری هر نماینده را برعهده خواهند داشت.


۴. مسئولیت‌های موجود در مجمع که عبارت از رئیس، نایب رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم است براساس حروف الفبا بین نمایندگان استان برای سه دوره شانزده ماهه در چهار سال نمایندگی تقسیم شود، به صورتی که در شانزده ماه اول دوره یازدهم امیرآبادی فراهانی به‌عنوان رئیس،  ذوالنور به‌عنوان نایب رئیس و آقای زاکانی نیز به‌عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.


۵. مصوب شد زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کرده تا انشاءالله با همت این شورا مقدمات شکل گیری مجلس یازدهم و ساماندهی اولیه آن انجام پذیرد.


۶. مقرر شد، مجمع نمایندگان استان قم حداقل هر دو هفته یکبار  تشکیل جلسه داده و نسبت به امورات استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته