دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا عنایتی: اخراج محسن فروزان تصمیم درستی بود/ زود است به سقوط فکر کنیم

کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: هیچ مربی اجازه نمی‌دهد بازیکنانش با بی‌نظمی فضای تیم را به هم بریزند.
کد خبر : 48751

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص سه شکست اخیر سیا‌ه‌جامگان که باعث شده این تیم در میان مدعیان سقوط به لیگ آزادگان قرار بگیرد، اظهار داشت: «حرف زدن از سقوط در حالی که 19 هفته تا پایان مسابقات لیگ باقی‌مانده کمی زود است. ما لیگ را بد شروع نکردیم اما تغییرات زیادی که در کادرفنی تیم داشتیم، باعث شد در ادامه به مشکلاتی بربخوریم که ما را به رده چهاردهم جدول رسانده است. ما در تمرینات خوب کار می‌کنیم و بچه‌ها بسیار با انگیزه نشان می‌دهند اما درون زمین نمی‌توانیم به خوبی از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کنیم.»


وی افزود: «با توجه به تعطیلی که به واسطه بازی‌های تیم ملی به وجود آمده در تلاشیم تا با انجام تمرینات بیشتر به هماهنگی برسیم که مدنظر فرهاد کاظمی است و بتوانیم درون زمین به خوبی خواسته‌های سرمربی تیم را پیاده کنیم. البته در این میان بازیکنان تیم نیز باید با دقت بیشتر و استرس کمتری بازی کنند تا اسیر بازی حریفان نشویم و امتیازات بیشتری را از دست ندهیم. ما هنوز فرصت زیادی داریم که از جمع تیم‌های پایین جدول جدا شویم اما باید در همین بازی‌های پیش رو امتیازات را جمع کنیم تا در هفته‌های آخر به مشکل برنخوریم.»


کاپیتان سیاه‌جامگان در خصوص کنار گذاشتن محسن فروزان و سجاد رهبر از تیم بیان داشت: «به عنوان کسی که سابقه کار با فرهاد کاظمی را داشتم، از تصمیم سرمربی تیم حمایت می‌کنم. او مربی است که نظم و انضباط بیش از چیزهای‌ دیگر برایش اهمیت دارد. بعید هم می‌دانم مربی باشد که اجازه دهد بازیکن تیم بی نظمی کند و فضای تیمش‌ را به هم بریزد. درست است که ما در کسب امتیاز ناموفق بودیم اما مدیریت باشگاه شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کرده و کادرفنی هم حداکثر تلاشش را می‌کند تا به موفقیت بیشتری برسیم. به نظرم تنها راهی که می‌تواند ما را موفق کند، اتحاد و همدلی بازیکنان زیرنظر مدیریت و کادرفنی تیم است. قطعا بازیکنی که غیر از این فکر کند در ترکیب سیاه‌جامگان جایی ندارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته