دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

نگرانی جریان افراطی از همراهی انتخاباتی هاشمی و ناطق/ تعامل فراجناحی دانشگاه آزاد اسلامی با مجلس

حجت‌الاسلام علی عسکری درباره صحبت‌های اخیر علیرضا زاکانی درباره آیت‌الله هاشمی گفت: سخنان و نوشته‌های طنزآمیز بعضی از این مدعیان ارزش‌مداری از موضع افراط و تخریب، ناشی از شکست زجرآوری است که در انتخابات ریاست جمهوری چشیدند.
کد خبر : 48750

حجت‌الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری آنا علت حمایت 83 درصدی نمایندگان مجلس از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی را تعامل فراجناحی دانشگاه آزاد با مجلس عنوان کرد و افزود: «هم بنده و هم دکتر میرزاده گرایش‌ها و سلایق سیاسی را کنار گذاشتیم و توسعه علمی و توسعه نیروی انسانی را مبنا قرار دادیم، در نتیجه نمایندگان نیز به دور از علایق سیاسی و جناحی، صرفا با رویکردی آکادمیک از دانشگاه آزاد حمایت کردند.»


علی عسکری درباره صحبت‌های اخیر علیرضا زاکانی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: «سال‌هاست که افراد تندرو و افراط‌‌گرا هر روز به بهانه‌ای به ایشان بی‌احترامی می‌کنند. گویا اهانت به آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی و آقای علی‌اکبر ناطق‌نوری خوراک همیشگی بعضی‌هاست و تمامی ندارد. با این حال تجربه نشان داده است که این دو عزیز همه همت خودشان را صرف تبیین نظام ارزشی و اصلاح و اعتدال کرده‌اند. حمایت آن دو از دکتر حسن روحانی قبل از انتخابات ریاست جمهوری، هنگام تبلیغات او برای گرفتن ساختمان پاستور از دست جریان افراط و انحراف و پس از پیروزی دکتر روحانی تا کنون در همین راستا ارزیابی می‌شود.»


او افزود: «سخنان و نوشته‌های طنزآمیز و بغض‌‌آلود بعضی از این مدعیان ارزش‌مداری از موضع افراط و تخریب در روزهای اخیر بر علیه آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری، ناشی از شکست زجرآوری است که در انتخابات ریاست جمهوری از دست اینان چشیدند. جریان افراط نگران است که همراهی و همگرایی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام ناطق نوری و اثرگذاری‌شان در انتخابات پیش رو، شکست دیگری را برای جریان تندرو و اقتدارگرا به ارمغان آورد، اتفاق پیش‌بینی شده‌ای که زیاد هم دور از دسترس نیست، زیرا راه اصلاح و اعتدال راهبردی است که امکان انسداد ندارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته