دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 11:01

ساطعی: همدلی و همزبانی در دوره پساتحریم از ضروریات جامعه اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در نشست شورای روسای واحدها و روسای کمیته‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با توجه به سال همدلی و همزبانی ملت و دولت گفت: این همزبانی و همدلی در دوره پسا تحریم نیز از ضروریات جامعه اسلامی است.
کد خبر : 48748

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر آرین ساطعی افزود: در شرایطی که قرار است با درایت دولت تدبیر و امید و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، فشارها و تحریم های بین المللی کاهش یافته و کشور شرایط جدیدی را تجربه کند، ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی شرایط ویژه ای را برای توسعه علمی کشور فراهم خواهد کرد.


دبیر هیات امنای استان گلستان توجه به شرکت های دانش بنیان و فعالیت های اقتصادی پژوهش محور را مسیر شناخته شده فعالیت های پژوهشی دانشگاهی دانست و اظهار کرد: توان دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات علمی در استان گلستان پتانسیل و انرژی نهفته ای است که با توسعه شرکت های دانش بنیان و طرح های مربوط به شهرک های گلخانه ای و نیز سامانه آزمایشگاه های همکار ساها، در خدمت توسعه استان و کشور قرار خواهد گرفت.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان با توسعه آموزش عالی و بکار گیری اعضای هیات علمی توانمند، ظرفیت بسیار مناسبی را در علوم مختلف فراهم کرده که امید است در آینده نزدیک با برنامه ریزی دقیق تر این ظرفیت با توان بیشتر در خدمت استان قرار گیرد.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، با تأکید بر توسعه واجرای طرح های پژوهشی و توسعه رشته های آموزشی براساس نیازهای استان بیان داشت: ضرورت دارد در زمینه متالورژی، شیرین سازی آب دریا،گردشگری، نفت، پتروشیمی و توسعه مناطق آزاد تجاری که از نیازهای مورد توجه استان است در کنار طرح های کشاورزی و صنایع تبدیلی کار و تلاش بیشتری در دانشگاه های استان انجام پذیرد.


در ابتدای جلسه، حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان گلستان در سخنانی کوتاه رهنمودهایی را در قالب احادیث نبوی به حاضرین تقدیم کرد و در ادامه روسای واحد های استان و روسای کمیته های تخصصی گزارش مبسوطی از روند فعالیت ها و عملکرد واحد های دانشگاهی و کمیته های تخصصی استان ارائه داد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته