دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 08:09

برترین دانشگاه‌های جهان در آموزش الکترونیک را بشناسیم

کالج لندن یکی از دانشگاه‌های پیشرو در آزمون الکترونیکی در جهان است که در رتبه‌بندی‌های جهانی از جایگاه خوبی برخوردار است.
کد خبر : 487306
London-6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عملکرد دانشگاه‌های موفق در حوزه آموزش‌های الکترونیک جالب است در این میان کالج لندن در آموزش‌های موفق عمل کرده و در رتبه 8 رتبه‌بندی کیو.اس قرار دارد.


این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های مختلفی در موضوعات نورولوژی، آموزش، امنیت و موارد دیگر برگزار می‌کند. این کالج در سال 1826 تأسیس شد تا آموزش عالی برای کسانی که محروم هستند فراهم شود. این دانشگاه اولین دانشگاهی بود که دانشجویان می‌توانستند با هر پیشینه اجتماعی و مذهب وارد آن شوند.


همچنین این دانشگاه‌ها دوره‌های ویژه‌ای را برای زنان علاقه‌مند به تحصیل فراهم کرده تا وارد این دانشگاه آنلاین شوند.در این دانشگاه 675 برنامه تحصیلات تکمیلی تعریف شده است. در این دانشگاه آموزش‌ها مبتنی بر تحقیق صورت می‌گیرد و دانشجویان این فرصت را پیدا می‌کنند که در رشته مورد نظر خود نقش اصلی داشته باشند.


کالج لندن همچنین سعی می‌کند تا به دانشجویانش کمک کند مهارت‌های لازم در حرفه مورد نظر خود را به دست آورند یا آن را توسعه دهند.


از زمانی که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده کالج لندن دوره‌های خاصی را تعریف کرده است. این دوره‌ها شامل کسب و کار، مدیریت،  علوم تربیتی، بهداشت و مراقب اجتماعی و غیره است. این دانشگاه همچنین از 4 مه 2020 یعنی 15 اردیبهشت‌ماه 99 ترم تابستان خود را آغاز خواهد کرد.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته