دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 08:30
با حضور در غرفه آنا

محسن رضوانی: به شناگران برای کسب سهمیه المپیک ریو امیدواریم/ تمرکز واترپلو برای بازی‌های آسیایی است

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در رشته شنا خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و به چند شناگران برای کسب سهمیه المپیک ریو امیدوار هستیم.
کد خبر : 48725

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرچه و واترپلو در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها، با حضور در غرفه خبرگزاری آنا گفت: «تیم واترپلوی جوانان ایران مدال نقره آسیا را کسب کرد که این برای خانواده شنا، شیرجه و واترپلو یک موفقیت محسوب می‌شود. با توجه به این موفقیت، همین تیم قرار است به بازی‌های آسیایی در تایلند اعزام شود که امیدواریم نتیجه‌ای در خور و شایسته‌ای را کسب کند.»


رضوانی همچنین گفت: «البته قرار است شناگران استقامتی‌مان را نیز به مسابقات اعزام کنیم. در مسافت 1500 متر ورزشکاران ما به آب خواهند زد، اما می‌دانیم که فاصله‌شان با دیگر شناگران این ماده زیاد است و از آنها مدال نمی‌خواهیم، هدف ما این است که ملی‌پوشانمان انگیزه بگیرند و بدانند که به آنها توجه می‌کنیم.»


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره کسب سهمیه المپیک ریو عنوان کرد: «در رشته های شنا و شیرجه به صورت انفرادی تا فروردین ماه برای کسب سهمیه المپیک فرصت داریم. هم‌اکنون تمام تمرکزمان بر روی تیم واترپلو است که در صربستان اردو تدارکاتی برگزار کرده‌اند. با وجود مربی خوبی که به تازگی به جمع آنها پیوسته است امیدواریم که در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنیم.»


رضوانی در پایان به وضعیت شناگران برای کسب سهمیه المپیک ریو اشاره کرد و گفت: «در رشته شنا خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و به چند شناگر برای کسب سهمیه المپیک ریو امیدوار هستیم. فاصله رکوردهای شناگرانی چون جمال چاوشی و آریا نسیم شاد با دیگر رقبا 8 دهم ثانیه است اما در شنا هم همین مقدار بسیار زیاد است امیدوارم که شناگران با تمرینات مستمری که دارند این فاصله را هم از بین ببرند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: محسن رضوانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته